Gardinbus
Varenummer: 5319930Specifikationer
Yderligere info | BESTIL ET BESØG AF GARDINBUSSEN - SLIP FOR BESVÆRET! |
Find i ro og mag den helt rigtige løsning med vores professionelle gardinkonsulent hjemme hos dig selv. Gardinkonsulenten medbringer hele gardinkollektionen og kan hjælpe med input og gode råd. Konsulenten måler dine vinduer op, så du er garanteret korrekte mål ved bestilling. Vores gardinbusser er landsdækkende inkl. Bornholm (undtaget er dog andre ikke-brofaste øer). Bestil hos konsulenten, og vi leverer senest 3 uger efter. Forudbetalingen på 199,- for gardinbussen refunderes ved ordreafgivelse. | |
Sådan foregår et gardinbesøg | |
1. Du kontaktes senest 2 hverdage efter bestilling med henblik på at aftale tid for et besøg. | |
2. Gardinbussen medbringer stofprøver og gardinsystemer ved besøget, samt måler op til dine nye gardiner. | |
3. Gardinkonsulenten rådgiver dig, så du er sikker på at få den rigtige løsning til netop dine vinduer. | |
4. Derefter vælger I design og produkt, og gardinkonsulenten sikrer korrekt bestilling online. | |
5. Du godkender bestillingen og betaler med det samme, hvorefter ordren sendes direkte til produktion. | |
6. Du kontaktes, når dine nye gardiner er klar til afhentning i din JYSK butik – senest 3 uger fra ordredato. | |
7. Har du bestilt montering, medbringer montøren dine gardiner på det aftalte tidspunkt for montering. |
Alle kundeanmeldelser
Tilfreds med Gardinbus
Jeg er fuldt ud tilfreds med Gardinbussen, kan helt klart anbefale dem, de gjorde et godt stykke arbejde og var meget flinke, både ham der målede op og ham der monterede gardinerne.
Fantastisk dygtig medarbejder
Havde bestilt gardiner via Jysk ! Dygtig Og meget venlig og dygtig medarbejder fra Dansk Gardinservice kom 20.09.2020 formiddag her i Sorø og satte alle gardinerne op alt blev dampet og alt rettet til og alt hænger snorlige ! Flot arbejde !
Mangelfuldt udvalg
Jeg havde besøg af gardinbus bestilt hos JYSK. Venlig konsulent, der kom til tiden. MEN, udvalget var aldeles mangelfuldt. Jeg havde brug for nye gardiner til køkken-alrum. Til min forbavselse blev alene præsenteret gardin-stof, der forekom mest til brug ved mørklægning. Meget tæt og stort set uden lys-gennemfald. Vel mest egnet til f.eks. et soveværelse. Jeg fik tilbud på rullegardin som alternativ. Men jeg er endt med at takke nej. Så de 199,- kr til gardinbussen har været spildt. Jeg forstår, at JYSK ikke selv kører forretningen med gardinbus. At det er en aftale med et andet firma. Jeg vil opfordre JYSK til at være opmærksom på ovennævnte.
Super service
Professionel hjælp og god service, som varmt anbefales! Sælgeren, som kommer på besøg, har prøvet at syg gardinerne selv, så personen forstår hvad der kan lade sig gøre.
God rådgivning
Blev anbefalet fra Jysk at benytte gardinbussen til opmåling, hvilket var en god oplevelse
Gardinbus
Fin behandling og kompetent konsulent
Gardinbus
Rigtig god rådgivning af en venlig og imødekommende "gardinmand" . En god oplevelse som vi gerne anbefaler til venner og bekendte.
Profesionel besøg
Vi takker mange gange for den meget professionelle og kyndige besøg, i går 31/8, af salgsmontør Henrik Wurgler fra Debel. Efter en grundig besigtigelse af vores mange vinduespartier, fik vi en meget brugbart rådgivning, med mulighed til at vælge flotte gardiner, blandt en god medbragt assortiment. Vi fik en meget fordelagtig tilbud for godt 20 tusinde DKK, som vi straks godtog. Det har været rigtig godt med den modtagne assistance fra Debel.
Forkert hængsler, forkert opmålning, forskellige ruller til samme gardiner.
Da vi først fik gardinerne var 4 ud af 9 med forkerte hængsler, efter flere reklamationer med billeder fik vi først en mail om vi nu var sikker på fejlen. Efter tlf. samtaler fik vi tilsendt flere af de samme beslag. Yderlige mail og tlf. samtal fik vi de rette beslag. Så viser det sig at 3 store rullegardiner ikke er på samme tykkelse af rulle, så beslag og træk er forskellige i 2/3 af vore vinduer i stuen. Ikke pænt. Yderlige er det 1. opmålte rullegardin for smalt til skydedøren, så der måtte vi bytte om på gardiner, så nu er alle 3 rullegardiner skæve i forhold til vinduespartiet, og det rullegardin med den tynde rulle kan ikke rulles ned til gulvet p.g.a. samlingen til snoretrækket. Alt dette var en ordrer til over 5000 kr. det tog ca 3 uger fra vi fik gardinerne til vi fik de rette beslag så vi kunne opsætte gardinerne og så var de målt forkert...... JYSK svar..... Det er beklageligt... Gardinbussens svar.... Beklageligt og menneskeligt at fejle...... Ingen kompensation til Os. Vores svar..... Hold Jer langt væk fra Gardinbussen....
Billig billig gardinbus
Det er godt nok fantastisk at man kan købe en hel bus for 199,- kr
JYSK tilbyder en række forskellige muligheder for levering, når du handler online. Her kan du finde et overblik og vælge den løsning, der passer bedst til dig
Click & Collect – gratis
Med Click & Collect kan du reservere produkter på hjemmesiden og hente dem i en JYSK-butik efter eget valg. Med Click & Collect vil du inden for 30 minutter få besked fra butikken, når dine varer er klar til afhentning. Der er ingen fragtomkostninger, når du bruger Click & Collect, og du betaler først, når du henter dine varer i butikken.
Afhent i butik
På trods af at vi ikke har plads til hele vores store sortiment i vores butikker, ønsker vi at give vores kunder mulighed for at vælge frit. Derfor har JYSK en række produkter, som kun kan købes online. Hvis du ønsker at købe produkter online, men ikke at betale for fragt, kan du vælge at afhente dem i en JYSK-butik efter eget valg. Når du køber dine varer på hjemmesiden vælger du, hvor du gerne vil afhente dem. Så bliver du kontaktet af butikken, når dine varer er ankommet og klar til afhentning. Dette gælder kun, hvis din ordre er på 1200 kr. eller derover.
Levering af mindre produkter – betaling
Når du køber mindre produkter hos JYSK bliver de leveret af posten eller af andre firmaer med speciale i at udbringe pakker. Du kan få leveret pakken til din adresse eller en pakkeshop, hvor det er praktisk for dig. Når du handler på vores hjemmeside, kan du se, hvad det koster at få dine varer leveret.
Hjemmelevering af større pakker – betaling
I forbindelse med køb af større produkter som møbler, senge, madrasser osv. foretrækker mange kunder at få produkterne leveret.
Derfor samarbejder JYSK med store transportfirmaer, der er kendt for god service og levering til tiden. I forbindelse med dit køb kan du vælge, om du vil have levering til kantstenen eller helt ind i det rum, hvor varen skal stå.
Du kan se muligheder og priser i forbindelse med bestillingen.
Kun i butik
For JYSK er det vigtigt at give vores kunder alle muligheder både online og i vores butikker. I særlige tilfælde er der dog produkter, der kun kan afhentes i vores butikker. Det drejer sig typisk om udgående varer, eller varer der kun bliver solgt i en kortere periode. Hvis du finder produkter på hjemmesiden, som kun kan afhentes i butikken, kan du bestille dem via click & collect, eller besøge en af vores butikker, hvor vi glæder os til at tage imod dig.