Din kurv

Din kurv er tom

Din kurv

Din kurv er tom

Vilkår og betingelser

De følgende vilkår og betingelser gør sig gældende for alle køb foretaget i en butik i JYSK Danmark eller på JYSK.dk, med levering i hele Danmark. Alle købsaftaler foretaget i en butik i JYSK Danmark eller på JYSK.dk vil være på dansk. For at kunne foretage et køb hos JYSK Danmark eller på JYSK.dk, skal man være fyldt 18 år.

CVR: 13590400

1. PRIS PÅ PRODUKTER

Prisen på den enkelte vare vil være at se på ordreoversigten, på det enkelte produkts side eller i indkøbskurven.

  • Prisen på et produkt på JYSK.dk og i en JYSK-butik afviger ikke fra hinanden.

  • Prisen på et produkt er inklusiv moms og afgifter.

  • Prisen på et produkt inkluderer ikke fragtomkostninger, da fragtomkostningerne varierer alt efter, hvilken type man ønsker. Se vores leveringsmetoder.

  • Vi tager forbehold for, at vores produkter kan være udsolgt, og det derfor ikke er muligt at levere til tiden. Derudover tager vi forbehold for trykfejl og prisfejl. Dette gør sig gældende i vores tilbudsavis og på JYSK.dk. Hvis der er tale om en prisfejl, retter vi den så hurtigt som muligt.

  • Alle priser er aktuelle lige nu og bliver opdateret løbende.

  • Det er den gældende dagspris på produktet, du skal betale.

Hvis vi ved en fejltagelse har prissat et produkt for lavt, er vi ikke ansvarlige for at levere den pågældende vare til den angivne pris, hvis dette opdages inden produktet afsendes fra vores lager. Under disse omstændigheder forbeholder vi os retten til at annullere din ordre. Hvis vi annullerer din ordre, vil vi refundere det fulde beløb samt eventuelle leveringsomkostninger i henhold til vores Retur-politik.

På ethvert tidspunkt indtil din ordre er afsendt, kan vi afvise at levere et produkt til dig. Hvis vi afviser at levere et produkt til dig, og betalingen allerede er gennemført, refunderer vi det fulde beløb for produktet i henhold til vores Returpolitik.

Vi tilstræber altid at have produkter nok på lager, og vi informerer om det, hvis en vare kommer i restordre. Hvis det ikke er muligt at levere det ønskede produkt, grundet restordre eller af andre årsager uden for vores kontrol, kan JYSK Danmark ikke holdes ansvarlig, udover at vi sikrer os, at du ikke betaler for det givne produkt.

For at sikre at alle kunder kan få del i vores produkter, angiver vi et maksimalt købsantal på visse produkter, hvis efterspørgslen er stor. Hvis du forsøger at købe flere end det maksimale købsantal, vil du modtage en besked om at reducere det antal, du ønsker at købe. 

PRISSIKKERHED

Hvis du har købt en vare i en af vores butikker i JYSK Danmark eller på JYSK.dk, men siden har set samme vare til en lavere pris hos JYSK inden for 30 dage efter dit køb, refunderer vi forskellen på et JYSK Danmark gavekort.

Dette gælder selvom prisen er blevet hævet igen i løbet af de 30 dage.

Bemærk venligst, at prisgarantien kun er gyldig:

  • Inden for 30 dage fra købsdato

  • Hvis du medbringer et købsbevis

Prissikkerheden gælder ikke:

  • Sæsonudsalg af havemøbler og juleartikler

  • Butiks-specifik prissætning af demo/display-modeller eller på grund af realiseringsvarer

  • Særtilbud omkring butiksåbninger og genåbninger

Hvordan gør jeg brug af prissikkerhed?

2. BETALING PÅ JYSK.dk

I indkøbskurven vil du se den totale pris for dit køb. Dette er inklusiv moms og fragtomkostninger. 

Du kan bruge følgende betalingsløsninger på JYSK.dk:

  • Dankort/VISA Dankort

  • VISA/VISA Electron

  • MasterCard

  • Maestro/JCB

  • MobilePay (gælder ikke i JYSK-butikker)

  • JYSK Ekspreslån

Når du betaler med kredit- eller debitkort, er du beskyttet mod svindel uden selvrisiko. Kreditkort-beskyttelsen hjælper dig, så du kan få beløbet refunderet fra dit pengeinstitut.

Din betaling vil blive gennemført på en sikker og krypteret forbindelse, så dine betalingsinformationer ikke er tilgængelige for uautoriserede tredjeparter. Din betaling er sikret gennem vores betalingspartner. Vi garanterer, at vi ikke gemmer dine betalingsoplysninger på vores egen server. JYSK Danmark har ikke adgang til dine betalingsoplysninger på noget tidspunkt.

Du vil blive bedt om følgende oplysninger:

Kortnummer (16 cifre på forsiden af dit kort)

Udløbsdato (DD/YY på forsiden af dit kort)

Kontrolcifre (3-cifret kontrolkode på bagsiden af kortet, over magnetstrimlen, længst til højre)

·          (gælder ikke i JYSK butikker)

3. ORDREBEKRÆFTELSE

Når du har gennemført din ordre, vil du modtage en e-mail med en ordrebekræftelse. Ordrebekræftelsen indeholder oplysninger om:

  • Din ordre

  • Leveringsadresse

  • Betalingsmetode

  • Ønsket leveringsdag

  • Pris

  • Kontaktinformation på JYSK Danmark Kundeservice

  • Information om vores Returpolitik, samt om din ret til kundebeskyttelse

Din ordre er alene et tilbud om at købe af os. Bemærk venligst, at e-mailen med ordrebekræftelsen ikke skal betragtes som en endelig accept af din ordre hos JYSK Danmark.

Du kan annullere din ordre frem til den dag, hvor vi afsender den fra vores lager.

Købet vil først være bindende, når vi afsender din ordre. Når ordren er afsendt, er det ikke længere muligt at annullere ordren (dog kan du annullere en ordre, som beskrevet i vores Returpolitik).

På ethvert tidspunkt indtil din ordre er afsendt, kan vi afvise at levere et produkt til dig. Hvis vi afviser at levere et produkt til dig, og betalingen allerede er gennemført, refunderer vi det fulde beløb for produktet i henhold til vores Returpolitik.

Vi tilstræber altid at have produkter nok på lager, og vi informerer om det, hvis en vare kommer i restordre. Hvis det ikke er muligt at levere det ønskede produkt, grundet restordre eller af andre årsager uden for vores kontrol, kan JYSK Danmark ikke holdes ansvarlig, udover at vi sikrer os, at du ikke betaler for det givne produkt.

For at sikre at alle kunder kan få del i vores produkter, angiver vi et maksimalt købsantal på visse produkter, hvis efterspørgslen er stor. Hvis du forsøger at købe flere end det maksimale købsantal, vil du modtage en besked om at reducere det antal, du ønsker at købe.

Hvis du ønsker, at vi gensender din ordrebekræftelse, bedes du kontakte JYSK Danmark Kundeservice.

4. FAKTURA

Når din ordre afsendes, vil du modtage en e-mail med din faktura. Fakturaen vil indeholde informationer om:

  • Din ordre

  • Leveringsadresse

  • Betalingsmetode

  • Leveringsdato

  • Pris

  • Kontaktinformation på JYSK Danmark Kundeservice

  • Information om vores Returpolitik, samt om din ret til kundebeskyttelse

Hvis du har købt produkter, der har brug for ekstra vedligeholdelse, vil der være en vejledning vedhæftet denne e-mail. Dertil vil garantien på produktet stå på fakturaen, hvis der er en udvidet garantiperiode. Fakturaen vil også fungere som et købsbevis.

5. FRAGT

Vi tilbyder forskellige leveringsmetoder:

1. LEVERING TIL EN JYSK-BUTIK – 0 KR.

Når du vælger at afhente din ordre i en af vores JYSK-butikker, har du to muligheder.

Click & Collect er en service der giver dig mulighed for at bestille de fleste varer på JYSK.dk - typisk lagervarer for vores butikker. Hvis du vælger Click & Collect, vil du modtage en SMS inden for 1 time med besked om at varen er klar til afhentning. Du skal hente ordren inden for åbningstiden den dag, du modtager beskeden, eller på den følgende arbejdsdag. Du betaler for din ordre, når du henter den i butikken.

Levering til butik er sammenlignelig med Click & Collect, men her har du kan du vælge imellem et bredere sortiment end det, der er i vores butikker. Disse produkter pakkes på vores hovedlager og sendes direkte til butikken, hvorpå du kan hente ordren i butikken. Derfor skal du forvente en leveringstid på 4-8 arbejdsdage. Du kan kun vælge Levering til butik hvis din ordre koster mere end 500 kr.

Click & Collect eller Levering til butik?

Drop Shipment er produkter, der leveres direkte fra vores leverandør. Disse produkter leveres til vores transportør og dernæst til dig som kunde. Derfor kan nogle ordrer bliver delt op. Disse produkter bliver leveret med fragtmand (299 kr.)

2. LEVERING TIL DIN ADRESSE – FRA 19 KR.

JYSK Danmark kan levere til kunder med bopæl inden for Danmarks grænser.

Vi skelner mellem:

  • Postpakker for mindre varer – f.eks. dyner, håndklæder og sengelinned
  • Levering med fragtmand for større varer – f.eks. madrasser og møbler

JYSK Danmark afgør fragtmetoden ud fra vægt og volumen på de varer, du køber, samt leveringsområdet og den service, du ønsker.

Bliver ordren delt i to eller flere leveringer grundet leveringsproblemer, dækker JYSK Danmark de ekstra leveringsomkostninger.

Vi anbefaler, at du angiver et mobilnummer, når du opretter din ordre. Dermed kan JYSK Danmark eller vores fragtfirma kontakte dig på SMS angående levering.

Du bedes venligst sikre, at navn, adresse og aftalt leveringsdato på fakturaen er korrekt.

Forsinkelser på leveringer kan forekomme i travle perioder samt på dage med dårligt vejr.

Du er selv ansvarlig for at bortskaffe al emballage.

Levering er gratis ved ordrer over 5.000 kr.

PAKKEPOST (MINDRE PAKKER):

Pakkepost bliver som standard leveret inden for 1-3 arbejdsdage til din valgte leveringsadresse. Du kan vælge imellem følgende:

Levering til et PostNord udleveringssted
Du kan få leveret til et udleveringssted hos PostNord.
Du vælger selv, hvilket udleveringssted du ønsker, når ordren gennemføres.

Levering til GLS pakkeShop
Du kan få pakken leveret til en GLS pakkeShop nær dig.
Du vælger selv, hvilken GLS pakkeShop, du ønsker, når ordren gennemføres. Du vil modtage en e-mail og SMS, når din pakke er klar til afhentning.

Levering med Postnord eller GLS til din bopæl
Normal pakkepost til din valgte leveringsadresse.
Hvis du ikke har mulighed for at være hjemme på leveringsdagen, kan du vælge Flexlevering. Her giver du os tilladelse til at stille din ordre på et særligt angivet sted på din ejendom. Flexlevering koster ikke ekstra. Flexlevering er på eget ansvar.

BEMÆRK venligst at Flexlevering ikke kan anvendes med PostNord ved følgende former for beboelse: Etageejendom, plejehjem, kollegie, fritidshus/sommerhus, erhvervsadresse.

Ved postpakker (mindre pakker) er det ikke muligt at ændre leveringsdatoen eller vælge et tidsinterval for levering.

INFORMATION OM LEVERING

Fra du opretter din ordre til leveringen finder sted, kan du forvente følgende informationer:

  • Når din ordre er pakket og afsendt fra vores lager, vil du modtage en SMS og en e-mail med bekræftelse af, at din ordre er afsendt, samt din faktura og Track-and-trace detaljer.

  • Når din ordre er ankommet til distributionscentret hos transportøren, vil du modtage en SMS og e-mail med bekræftelse af hvornår leveringen vil finde sted.

  • Vi holder dig opdateret om eventuelle leveringsændringer.

  • På dagen for levering vil transportøren bekræfte, at ordren er på vej. 

LEVERING MED FRAGTMAND (STORE PAKKER) FRA 299 KR.:

Vores fragtmand leverer store pakker til din leveringsadresse inden for 3-5 arbejdsdage.

Standardlevering sker ved første dør i gadeplan eller til første forhindring på vejen fra bilen.

Vi tilbyder følgende services:

  • Levering i løbet af dagen mellem kl. 8-18 i et 4 timers interval.
    Din ordre bliver leveret til første dør i gadeplan eller første forhindring på vejen fra bilen.

  • Aftenlevering imellem kl. 16-21.
    Denne service har et tillæg på 50 kr.

  • Flexlevering.
    Hvis du vælger Flexlevering, bedes du angive et særligt sted på din grund, hvor fragtmanden må stille ordren. Det kan være i et skur, legehus, carport eller lignende. Ordren er dit eget ansvar, så snart den er leveret.

  • Indbæring.
    Denne service har et tillæg på 50 kr.
    Hvis du ønsker, at ordren bæres ind i dit hjem, kan du vælge denne service. Med indbæring vil fragtmanden levere din ordre til et selvvalgt rum – uanset hvilken etage du bor på.

  • Lørdags-levering.
    Denne service har et tillæg på 100 kr.
    Om lørdagen kan vi levere mellem kl. 8-12 eller mellem kl. 12-16. Du har mulighed for at få ordren leveret på gadeplan eller vælge indbæring, og få den båret ind i hjemmet (indbæring har et tillæg på 50 kr.).

Vælger du levering med fragtmand, kan du ændre din leveringsdato op til tre arbejdsdage før levering uden at blive pålagt ekstra leveringsomkostninger.

Hvis der ikke er nogen modtager på adressen, når fragtmanden kommer, og der ikke er valgt Flexlevering, vil du blive opkrævet for en ny fragt på 299 kr., hvis du fortsat ønsker ordren.

Hvis du har valgt indbæring på din ordre, bedes du sikre, at ordren kan komme igennem døråbninger, op ad trapper mv., inden leveringen finder sted.
Bemærk venligst at vores fragtmænd ikke må tage sine sko af, af sikkerhedsmæssige årsager. Det er dit eget ansvar sørge for beskyttelse af gulve og tæpper.

Hvis du ikke har mulighed for at være hjemme, når leveringen finder sted, bedes du informere os om, hvor vi må stille ordren – f.eks. i et skur, legehus, carport eller lignende. Hvis du ikke gør dette, vil vores fragtmand ikke have mulighed for at levere ordren, og derfor vil du blive opkrævet for en ny fragt på 299 kr., hvis du ønsker en genlevering.

Hvis du ønsker at returnere din ordre, skal den være klar til afhentning ved din hoveddør. Se venligst vores Returpolitik eller kontakt JYSK Danmark Kundeservice for yderligere information.

INFORMATION OM LEVERING

Fra du opretter din ordre, til leveringen finder sted, kan du forvente følgende informationer:

  • Når din ordre er pakket og afsendt fra vores lager, vil du modtage en SMS og e-mail, der bekræfter, at ordren er afsendt. Din faktura vil være vedhæftet.

  • Vi vil holde dig opdateret angående eventuelle ændringer i leveringen.

  • Du vil dagen inden levering modtage en SMS med leveringsinterval for din levering den følgende dag.

  • På dagen for levering vil du blive ringet op ca. 30 minutter, inden leveringen finder sted.

Hvis du ønsker at ændre din leveringsdag senere end tre hverdage inden levering, vil du blive opkrævet for en ny fragt på 299 kr.

DROP SHIPMENT (LEVERING DIREKTE FRA LEVERANDØR)

Du vil kunne komme ud for, at din ordre deles op, hvis der er varer i din ordre, der kommer direkte fra vores leverandør.

NÅR DU MODTAGER DIN LEVERING

Når du modtager din ordre, beder vi dig venligst kontrollere:

  • At du har modtaget alle pakker, der er noteret på fragtbrevet

  • Om pakkerne/emballagen har åbenlyse skader

Hvis der er færre pakker end forventet, bedes du gøre fragtmanden opmærksom på dette. Hvis der er fejl eller mangler, skal dette indberettes til JYSK Danmark Kundeservice

Bemærk venligst at du som kunde har to (2) måneder til at lave en reklamation over manglende dele eller pakker. Vi anbefaler, at du gennemgår din ordre, så snart du har modtaget den.

BESKADIGEDE VARER

Hvis en eller flere pakker virker beskadiget, anbefaler vi, at du:

  • Nægter modtagelse af leveringen og underskriver fragtbrevet med “Nægtet modtagelse grundet skade”

  • Accepterer leveringen, og gør fragtmanden opmærksom på dette, samt underskriver fragtbrevet med ”Skadet”

  • Eller tager et billede af emballagen, inden du pakker varen ud.

På denne måde kan vi identificere årsagen til skaden og forhindre lignende tilfælde i fremtiden.

I alle tilfælde bedes du kontakte JYSK Danmark Kundeservice med det samme og fortælle om problemet.

6. RETURPOLITIK

Returner dit køb når som helst.

Hos JYSK er det nemt at returnere eller bytte en vare, hvis du skifter mening. 

Vi refunderer det fulde beløb – uden tidsbegrænsning – på varer, der returneres med købsdokumentation. Det gælder, uanset om varerne er købt i en butik eller online. 

Bemærk venligst: 

  • Hvis du ikke har købsdokumentation (bon eller faktura), tilbyder vi at bytte til en anden vare eller et tilgodebevis.

  • Hvis du returnerer en vare, der er beskadiget eller brugt på en måde, der i betydelig grad forringer dens værdi, forbeholder vi os ret til at reducere godtgørelsen.

  • Specialfremstillede varer såsom metervarer, madrasser eller garderobeskabe i specialmål har generelt en reduceret returneringsværdi.

  • Vi refunderer fragtomkostningerne ved købet af varen. Omkostningerne til returfragt dækker du selv.

  • Ved GOLD madrasser har vi en 100 dages prøveperiode. Læs mere på Prøv en GOLD madras

Vær opmærksom på, at omkostningerne ved ekstra services som f.eks. indbæring ikke bliver returneret, hvis leveringen er gennemført.

Returnering af produkter i en JYSK-butik eller på JYSK.dk 

ANNULLERING AF ORDREN INDEN LEVERING

Hvis du ønsker at annullere din ordre på JYSK.dk inden levering, skal du kontakte JYSK Danmark Kundeservice for at annullere din ordre. Du skal blot have dit ordrenummer klart, for at vi nemt og hurtigt kan arrangere en tilbagebetaling af ordren og fragtomkostningerne. Hvis du ikke har taget imod din ordre, vil du ikke skulle betale ekstra for afhentning af ordren. 

FORTRYDELSESFORMULAR

7. REKLAMATION

Vi tilbyder 2 års reklamationsret på alle varer fra modtagelsen.

  • Har produktet en kvalitetsbetinget defekt?

  • Er der mangler i din ordre?

  • Har ordren været udsat for skade under transport?

  • Har du andre reklamations-relaterede problemer?

- Kontakt en af vores JYSK-butikker og medbring din kvittering/faktura som bevis for købet. Alternativt kan du kontakte JYSK Danmark Kundeservice. Klik på ”Send email” og vedhæft gerne et billede af skaden. Dette vil forkorte behandlingstiden.

Bemærk venligst at du skal klage inden for rimelig tid over manglende pakker eller dele. JYSK Danmark opfordrer alle kunder til at gennemgå den samlede ordre ved modtagelsen. 

Hvis JYSK Danmark godkender reklamationen, vil vi dække alle fragtomkostninger på den originale ordre eller tilbyde dig en ombytning af produktet.

Hvis du ønsker at klage over dit køb, bedes du rette henvendelse til os pr. telefon eller e-mail. Hvis det ikke lykkedes os at finde en løsning sammen med dig, kan du indgive en klage til Forbrugerklagenævnet, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. Se www.kfst.dk.

Du kan også anvende EU-Kommissionens online klageportal ODR, hvis du vil klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med en bopæl i et andet EU-land end Danmark. Hvis du klager, skal du angive vores e-mailadresse: ”kundeservice@JYSK.com”.

8. PRIVATLIVSPOLITIK

Det er vigtigt for os, at du føler dig tryg ved at handle på JYSK.dk. JYSK A/S driver og er dataansvarlig for alle JYSKs hjemmesider, herunder JYSK.dk. Vi lever op til alle regler i persondataloven samt i European General Data Protection Regulation 2018.

JYSK Danmark gemmer generelt ikke dine personlige oplysninger. Det vil kun ske, hvis JYSK Danmark er forpligtet til det i henhold til gældende lovgivning.

Når du opretter en ordre på JYSK.dk, tilmelder dig vores nyhedsbrev eller opretter en brugerprofil, vil dine data blive gemt af JYSK Danmark, og alle JYSK Group enheder over hele verden kan få adgang til dem, hvis det er nødvendigt.

Du kan til enhver tid:

  • Indgive en klage til en tilsynsmyndighed (f.eks. Datatilsynet)

  • Anmode om adgang til og berigtigelse eller sletning af personoplysningerne

  • Begrænse eller modsætte dig behandling af personoplysninger

  • Anmode om dataoverførbarhed, hvis det er relevant

Bemærk venligst at databeskyttelsesniveauet, som er gældende i lande uden for EU, ikke er i overensstemmelse med niveauet for databeskyttelse for personoplysninger, der anvendes og håndhæves i EU. Overførslen af data mellem JYSK Group-enheder er baseret på en dataoverførselsaftale. Du kan anmode om en kopi af dataoverførslen, der er indgået mellem JYSK Danmark og JYSK Group-enheder ved at kontakte JYSK Danmark Kundeservice.

Du kan få yderligere oplysninger om de personlige data, som JYSK Danmark gemmer og behandler, ved at kontakte JYSK Danmark Kundeservice. Derudover kan du gøre indsigelse mod hvilke af dine personlige oplysninger, der behandles, samt anmode om, at dine personlige data bliver ændret eller tilbagekalde dit samtykke til en sådan behandling til enhver tid. Hvis du ønsker at trække dit samtykke tilbage eller ændre dine data, bedes du meddele dette til JYSK Danmark Kundeservice.

Du kan få en kopi af dine personlige data i et struktureret, almindeligt anvendt og maskinlæsbart format ved at kontakte JYSK Danmark Kundeservice.

Hos JYSK Danmark er vi forpligtet til at overholde gældende regler og love for god markedsføring. Hvis du har accepteret nogen af de nedenstående tjenester, forbeholder vi os retten til at sende dig opdateringer af vores Vilkår og betingelser, uanset om du har trukket dit samtykke tilbage eller ej. Vi sender dig ikke nogen anden form for information.

NÅR DU HANDLER PÅ JYSK.DK

Når du betaler på JYSK.dk, sker betalingen igennem en sikker forbindelse, som sikrer, at dine betalingsoplysninger er utilgængelige for uvedkommende. Læs mere om betaling her.

HVILKE INFORMATIONER BRUGER JYSK DANMARK I FORBINDELSE MED DIT KØB?

Med henblik på online handel og kundetilfredshed vil JYSK A/S, CVR 13590400 bede om følgende oplysninger:

  • Dit fulde navn

  • Din adresse

  • Dit mobiltelefonnummer

  • Din e-mail adresse

  • IP-adressen hvor du handler fra

Alle data vil blive behandlet som fortrolig information og vil blive brugt til handel online samt kundetilfredshedsundersøgelser.

Dine personlige data vil blive opbevaret hos JYSK Danmark. Andre JYSK Group-enheder verden over vil have adgang til dine data. Dine data bliver opbevaret sikkert hos vores hosting-partnere. 

Vi bruger alene disse data i forbindelse med etablering og behandling af din ordre samt for at hjælpe dig med eventuelle forespørgsler.

Vi bruger alene din e-mailadresse som led i gennemførslen af din ordre og til gennemførelse af kundeundersøgelser. Vil du modtage vores nyhedsbrev, kræver det et særligt samtykke fra dig.  

Vi bruger ikke dit telefonnummer til at kontakte dig i salgsøjemed. Du vil kun blive kontaktet telefonisk, hvis der er problemer med din ordre og/eller med besked om din levering ca. en halv time før levering.

JYSK Danmark overfører kun dine data til relevante transportører i forbindelse med levering og overfører ikke, sælger ikke og gør ikke dine personlige oplysninger tilgængelige for andre tredjeparter, herunder andre virksomheder.

Dine personlige data vil kunne blive brugt i en politi-efterforskning, da vi anmelder falske betalinger til politiet. Vi frigiver konto og andre personlige oplysninger, når vi finder det nødvendigt for at følge gældende lov og for at undgå svindel og bedrageri f.eks. i forbindelse med kreditkort.

Behandlingen af dine personoplysninger er nødvendig for at udfylde din ordre. Vi gemmer dine data i 5 år efter dit køb. 

NÅR DU OPRETTER EN KONTO PÅ JYSK.dk

Når du registrerer dig på JYSK.dk og opretter en brugerprofil,  får du adgang til særlige tjenester, som JYSK Danmark tilbyder.

For at oprette en personlig profil på JYSK.dk, og for at skabe målrettet online markedsføring, indhenter og behandler JYSK A/S, CVR 13590400 følgende personlige informationer om dig:

  • E-mailadresse

  • Navn

  • Adresse (valgfrit)

  • Telefonnummer (valgfrit)

  • Virksomhed (valgfrit)

Alle data vil blive behandlet som fortrolige oplysninger og vil blive brugt til at oprette en personlig profil på JYSK.dk, samt for at skabe en målrettet online markedsføring.

Ved at registrere en konto på JYSK.dk accepterer du behandlingen af dine personlige informationer.

JYSK A/S vil gemme dine personlige oplysninger, indtil du sletter din konto.

Den juridiske basis for behandlingen af dine personlige data er det samtykke, som du har givet.

COOKIES

Vi vil gerne tilbyde en brugervenlig hjemmeside med information, der er relevant for dig. Derfor anvender vi teknologier, der kan indsamle, behandle og sortere oplysninger om, hvordan vores hjemmeside bliver brugt. Dette indsamler vi ved hjælp af cookies. En cookie er en lille tekstfil, som bliver gemt på din computer. Dette betyder i praksis, at vores hjemmeside kan huske dig, når du besøger den af flere omgange, og at vi kan indhente statistik, som fortæller os, hvordan du og andre brugere anvender vores hjemmeside.

Vi anvender cookies fra flere forskellige udbydere, som kan give os indblik i, hvilke dele af vores hjemmeside, brugerne besøger. Se detaljeret information om, hvilke cookies vores hjemmeside benytter.

Du kan til enhver tid ændre dit samtykke til cookies i din browser. Du kan ændre dit samtykke her. Du kan også slette cookies i din browser. På minecookies.org kan du finde en guide til, hvordan du sletter cookies i forskellige browser-typer.

Bemærk venligst at der vil være dele af JYSK.dk, som du kun vil kunne bruge, hvis din browser accepterer cookies.

En del af de oplysninger, som JYSK Danmark indsamler, kan blive offentliggjort, men det vil være i anonymisereret form, f.eks. som oplysninger om antallet af besøgende på JYSK.dk. Information om vores kunder er en vigtig del af vores forretning, og vi sælger ikke og bytter ikke informationerne med andre.

9. NÅR DU TILMELDER DIG VORES NYHEDSBREV

For at kunne distribuere vores nyhedsbreve, vil JYSK A/S, CVR 13590400, bede om følgende informationer fra dig:

  • E-mailadresse

  • Navn

  • Adresse (valgfrit)

  • Fødselsdato (valgfrit)

  • Køn (valgfrit)

Vi gemmer dine oplysninger i en database på en beskyttet server. Det er kun JYSKs webansvarlige, der i samarbejde med en ekstern samarbejdspartner har adgang til dine oplysninger. Vi garanterer, at vi ikke videregiver eller sælger din e-mailadresse til andre virksomheder.

Vi sender kun nyhedsbreve ud til de modtagere, som selv har valgt at tilmelde sig nyhedsbrevet, og vi bruger såkaldt ”dobbelt tilmelding”, så andre ikke kan bruge din e-mailadresse. Hvis du har modtaget vores nyhedsbrev uden at have givet os din accept, kan det skyldes, at en person, som du kender, har videresendt det til dig.

Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, kan du forvente at modtage 1-4 ugentlige nyhedsbreve med e-mail fra JYSK Danmark. Nyhedsbrevet vil indeholde de seneste tilbud, nyheder og information om aktuelle kampagner inden for JYSK Danmarks sortiment. Ved registrering accepterer du også at modtage servicemeddelelser, herunder påmindelser om en forladt kurv på JYSK.dk, opfølgende e-mails efter et køb på JYSK.dk og e-mails, der indeholder JYSK Danmark-produkter, som du har vist interesse for.

Du kan til hver en tid afmelde nyhedsbrevet på denne side. Du kan også afmelde nyhedsbrevet i et link nederst i nyhedsbrevene.

JYSK A/S vil opbevare dine personlige informationer, indtil du trækker dit samtykke tilbage.

Retsgrundlaget for behandlingen af dine personlige data er det samtykke, du har givet.

10. GAVEKORT

Du kan købe gavekort til JYSK Danmark på JYSK.dk.

Ved køb af et gavekort til JYSK Danmark accepterer du generelle vilkår og betingelser for gavekort.

Du kan benytte gavekortet som betaling i det land, hvor det er udstedt. Du kan indløse gavekortet i forbindelse med køb af varer i en JYSK-butik eller på JYSK.dk. Du kan ikke benytte et gavekort til at købe flere gavekort. Hvis gavekortets værdi ikke dækker dit køb, skal du betale differencen ved at anvende en af de accepterede betalingsmetoder.

JYSK.dk kan gavekortet kun indløses inden udførelsen af din ordre. Værdien af gavekortet kan udbetales kontant i en af vores fysiske butikker. Der vil ikke løbe renter på gavekortet.

Hvis du har oprettet en ordre på JYSK.dk og betalt med gavekort, vil vi udstede et nyt gavekort, hvis ordren bliver annulleret. Hvis du har betalt noget af ordren med et gavekort og resten med et kreditkort, vil vi refundere beløbene på tilsvarende vis.

Hvis du har oprettet en ordre i en JYSK-butik og betalt med gavekort, og ordren derefter bliver annulleret, vil vi enten udstede et nyt gavekort eller udbetale beløbet kontant.

Gavekortet kan benyttes til betaling uden identifikation. Gavekortet kan dog spærres, hvis det bortkommer f.eks. ved tyveri. JYSK Danmark erstatter ikke bortkomne gavekort.

Du kan købe gavekort til JYSK.dk på op til 5.000 kr. 

Gavekort er gyldige i 5 år fra udstedelsesdatoen.

11. JOBANSØGERE

DATABESKYTTELSESERKLÆRING 

I forbindelse med at du søger et job i JYSK, registreres din ansøgning og dine data i vores rekrutteringssystem SAP HR efter følgende retningslinjer:

HVEM SER DINE DATA?

Din ansøgning og de persondata, du indtaster, vil udelukkende blive brugt i rekrutteringsøjemed og vil blive vurderet af rekrutteringsansvarlige i JYSK – herunder Store Managers, District Managers, afdelingsledere og/eller HR afdelinger.

Dine personlige oplysninger bliver naturligvis behandlet fortroligt.

HVORFOR GEMMER VI DINE DATA?

Din ansøgning og persondata vil blive gemt i databasen i vores rekrutteringssystem. Selvom du ikke kommer i betragtning til den stilling, du har søgt, gemmer vi dine oplysninger til en eventuel senere ledig stilling, med mindre du aktivt går ind i vores rekrutteringsdatabase og sletter dine data/din kandidatprofil eller kontakter os direkte på hr@jysk.com.

KRAV TIL OPLYSNINGER

Det er op til dig, at sørge for, at de persondata, du afgiver, er korrekte og fyldestgørende. Du bedes undlade at angive personfølsomme oplysninger om fx religion, seksuel orientering, race eller sundhedsoplysninger. Vær venligst opmærksom på, at din e-mail adresse fungerer som dit unikke ID, når du søger en stilling hos JYSK. Vi anbefaler derfor, at du angiver en personlig e-mail adresse, som andre ikke har adgang til.

SIKKERHED

Alle data bliver lagret på sikre servere hos JYSK. Dine data vil blive gemt i op til 12 måneder og derefter vil de blive slettet.

SAMTYKKE

Hvis du kan accepterer erklæringen om databeskyttelse baseret på retningslinjerne herover, bedes du afkrydse feltet for at give dit samtykke, og vi vil herefter kunne modtage og behandle din ansøgning

VIND ET GAVEKORT PÅ 3000 KR.