Din kurv

Din kurv er tom

Din kurv

Din kurv er tom
Med dig hele vejen

Med dig hele vejen

Dato:

Kategori: Inspiration

Tags: Service, Kundeservice

Hej, hvad kan vi hjælpe dig med?

Du kan finde masser af oplysninger på vores hjemmeside, men sommetider er det rart og nemt bare at spørge nogen. Vores kundeserviceteam er klar til at besvare ethvert spørgsmål, du måtte have, både før, under og efter du har købt noget.

Når du ikke befinder dig i en af vores butikker, kan du fange vores kundeserviceteam på Facebook, eller via e-mail eller telefon.











Louise Content Specialist
Michael

https://jysk.dk/kontor/kontorstole/gold/kontorstol-tjele-sort

Vil man i fremtiden kunne købe denne stol online?

Louise

Hej Michael. Tak for din kommentar. TJELE kontorstolen er udsolgt i øjeblikket, men kommer på lager igen midt januar, hvor du igen kan bestilles online. Du kan allerede nu sikre dig en stol til nedsat pris, hvis du bestiller den i butikken til senere afhentning./Louise

Ib

Jeg har et tilgode kort med nr. xxxxxxxxxxx. Men jeg kan ikke indløse det ved køb af en madras ??

Louise

Hej Ib. Tak for din kommentar. Dit tilgodekort er af en type, der kun kan bruges i en af vores butikker, eller ved henvendelse til vores kundeservice: kundeservice@JYSK.com, tlf. 70808190. /Louise

Helle

Hej
Et spørsmål omkring den mulighed der er for at bytte sin seng inden for 100 dage.
Jeg har købt en god kontintal gold C 75, 140x200, den har en top madras latex på 10 cm. Jeg føler at jeg kommer til at rulle ind på midten i et slags hul. Jeg har prøvet at fjerne madrassen og sov med tynd alm Topmadras, der er meget bedre.

Spørgsmålet er om jeg kan få bytte Topmadrassen ud til en der er tynder eller skal jeg bytte hele sengen ?

Louise

Hej Helle. Tak for din kommentar. Vi anbefaler dig at kontakte vores kundeservice på kundeservice@JYSK.com eller 70808190 for at høre mere om mulighederne. /Louise

Helle

Hej. Jeg skal bruge 3 plissegardiner i str 180x120, et i str 89x120 og et i str 40x120 og et i str 113x 150, findes de ikke?

Annika

Hej Helle. Tak for din kommentar. Vi tilbyder desværre ikke plisségardiner i de specifikke mål. Vi anbefaler derfor, at du bestiller et besøg af Gardinbussen, som laver skræddersyede løsninger. Når du bestiller gardiner fra Gardinbussen, fratrækkes din ordre på 199,- så besøget af Gardinbussen bliver gratis. Du kan læse mere om Gardinbussen her: https://jysk.dk/gardiner/gardiner-specialmal /Annika

lars sørensen

Hej

Jeg har fået et rabatkort på 50 kr tilsendt pr mail.
men jeg kan ikke at rebatten bliver trukket. Gør jeg noget forkert???

Lars

Annika

Hej Lars. Tak for din kommentar. Vi anbefaler dig at kontakte vores kundeservice på kundeservice@JYSK.com eller 70808190, så vil de hjælpe dig. /Annika

Comments