Alle besøgende på vores hjemmeside kan skrive en produktanmeldelse. Vi verificerer ikke ægtheden af produktanmeldelserne og kan derfor ikke garantere nøjagtigheden heraf. Produktbedømmelsen er beregnet ud fra alle anmeldelser på tværs af de lande, JYSK opererer i.
12/18/2024
Snorene knækker
Snorene er knækket efter få års brug (ikke dagligt) og man er tvunget til at købe helt nye gardiner og montering til mange 1000 kroner. Køb IKKE
Navn: Ida Jørgensen
12/11/2024
Dårlig kvalitet
Jeg vil fraråde at købe disse plisségardiner. Har lige afleveret en størrelse 130x160 tilbage fordi den midterste snor var knækket efter mindre end 6 måneders normalt brug.
Har lige skiftet en ud i størrelse 90x220 fordi det virker som om mekanismen er for svag/ gardinet er for tungt, så man skal stå og kæmpe med at få skubbet gardinet op.
Navn: Christina Zobbe
08/18/2024
Dårlig kvalitet
Gardinerne bliver svære at få op og til sidst knækker snorene - selvfølgelig lige efter reklamations retten på de to år. Det er dyrt at skrifte alle gardiner i huset hvert andet år
Navn: Janne
07/07/2024
Snore går i stykker
Produktet lever ikke op til min forventning. Snorene bliver møre efter få år og så kan man skifte alle gardiner ud igen
Navn: Nanna
Levering
JYSK tilbyder en række forskellige muligheder for levering, når du handler online. Her kan du finde et overblik og vælge den løsning, der passer bedst til dig.
Click & collect – gratis
Med Click & Collect kan du reservere produkter, som er på lager i en JYSK-butik og afhente dem der. Med Click & Collect vil du inden for 30 minutter få besked fra butikken, når dine varer er klar til afhentning. Der er ingen fragtomkostninger, når du bruger Click & Collect, og du betaler først, når du henter dine varer i butikken.
Afhent i butik - gratis
På hjemmesiden har du adgang til et endnu større sortiment, end du finder i vores butikker. Hvis du ønsker at købe produkter, der kun sælges online, betaler du på hjemmesiden og vælger levering til en JYSK-butik efter eget valg. Du bliver kontaktet af butikken, når dine varer er klar til afhentning. Denne mulighed for levering gælder alene, hvis din ordre overstiger en vis værdi.
Bemærk, at visse produkter ikke kan købes til afhentning i butik på grund af deres vægt eller emballage.
Når du handler på hjemmesiden, kan du vælge at få leveret din ordre til din hjemmeadresse, arbejdsplads eller hvor det ellers passer dig. Mindre pakker bliver leveret med posten eller af andre firmaer med speciale i at udbringe pakker.
I forbindelse med køb af større produkter som møbler, senge, madrasser osv. foretrækker mange kunder at få produkterne leveret.
Derfor samarbejder JYSK med store transportfirmaer, der er kendt for god service og levering til tiden. I forbindelse med dit køb kan du vælge, om du vil have levering til kantstenen eller helt ind i det rum, hvor varen skal stå.
Du kan se muligheder og priser i forbindelse med bestillingen.
Kun i butik
For JYSK er det vigtigt at give vores kunder alle muligheder både online og i vores butikker. I særlige tilfælde er der dog produkter, der kun kan afhentes i vores butikker. Det drejer sig typisk om udgående varer eller varer, der kun bliver solgt i en kortere periode. Hvis du finder produkter på hjemmesiden, som kun kan afhentes i butikken, kan du bestille dem via Click & Collect, eller besøge en af vores butikker, hvor vi glæder os til at tage imod dig.