Din kurv

Din kurv er tom

Din kurv

Din kurv er tom

VI FEJRER PRISFEST - SPAR OP TIL 60%

KØB NU

VI VIL UDVIDE JYSK BUSINESS TO BUSINESS

I de sidste 4 år er JYSK BUSINESS TO BUSINESS blevet mere inkluderet i den overordnede JYSK-strategi og den vil på lang sigt udgøre en større del af JYSKs forretning.

Siden Rene Hartung kom til JYSK som Head of Business to Business, har han haft travlt med at opbygge B2B-organisationen og udvide Business to Business-aktiviteter på tværs af afdelinger og lande. Området vil fortsætte med at vokse og udgøre en større del af omsætningen i JYSK.

Rene Hartung, Director of JYSK BUSINESS TO BUSINESS

Det er mit job at sætte salg til virksomheder på kortet både internt og eksternt. Sammen med mine B2B-teams er jeg ansvarlig for at skabe en endnu bedre købsoplevelse for alle virksomheder, der kan drage fordel af det store udvalg af produkter, vi har i JYSK,” siger Rene Hartung.

JYSK arbejder allerede med tusindvis af virksomheder fra mange forskellige brancher. Dette gælder for eksempel turistindustrien, hvor JYSKs kompetencer inden for senge, madrasser, dyner og puder spiller en nøglerolle for hoteller og en-mandsvirksomheder. JYSK har også mange kunder fra den offentlige sektor såsom kommuner, skoler og institutioner.

FLERE B2B KUNDEFORDELE

For at sikre at erhvervslivet endnu bedre købsbetingelser i flere lande, har JYSK finjusteret konceptet. Alle erhvervskunder sparer nu en fast procentdel på de aktuelle priser, et online kundelogin, muligheden for at få professionel vejledning og pålidelig levering.

Dybest set handler det om at udføre bedre og give vores kunder den bedst mulige service. Det er de gode kundeoplevelser, der skaber forudsætningerne for en loyal og tilfreds kunde, ”siger Rene.

ET GODT TILBUD ONLINE

At arbejde med endnu flere virksomheder over hele verden er målet for Business to Business-afdelingen. For at opnå dette fokuserer JYSK på at optimere online-købsoplevelsen.

Når man ser på JYSK online, tænker de fleste på udsmykningen af ​​deres private hjem og ikke på udsmykningen af ​​f.eks. hotelværelser, hytter, skoler eller hospitaler. Det vil vi gerne ændre, ”siger Rene Hartung og fortsætter:

JYSKs know-how inden for produkter som senge, madrasser, dyner og puder spiller alle en nøglerolle over for erhvervskunder i turistbranchen.

Herudover vil vi gerne fokusere på, at vi har nogle gode tilbud til virksomheder, og at vi er meget konkurrencedygtige på vores priser. Samtidig tilbyder vi professionel vejledning. Både i vores Business to Business-afdelinger, men også når kunderne besøger vores butikker, hvor de kan se, røre ved og prøve alle vores produkter, inden de afgiver en ordre, ”siger Rene.

Læs mere om Business to Business