Vi står klar til at hjælpe dig, uanset om du har spørgsmål til betalingsmuligheder, Click & Collect eller hvordan du annullerer eller ændrer din ordre. Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål nedenfor, er du altid velkommen til at kontakte kundeservice.
Hos JYSK ønsker vi, at du som kunde føler dig tryg før, under og efter dit køb. Derfor tilbyder vi Prissikkerhed på alle vores varer.
Hvis du har købt en vare hos JYSK, og vi inden for 30 dage efter dit køb tilbyder den samme vare til en lavere pris, refunderer vi prisforskellen på et gavekort. Gavekortet kan bruges i alle danske JYSK-butikker eller på JYSK.dk.
Sådan gør du brug af Prissikkerhed
For at gøre brug af Prissikkerhed skal du henvende dig til vores kundeservice eller besøge en af vores butikker.
Betingelser for Prissikkerhed
Prissikkerheden gælder ikke for:
Prissikkerheden gælder kun for privatkøb.
Kontakt vores Kundeservice eller besøg en af vores butikker for at gøre brug af Prissikkerhed eller Prismatch
Fast Lav Pris
Vi bestræber os på at give dig konkurrencedygtige FASTE LAVE PRISER uden at gå på kompromis med kvaliteten af produkterne. Lejlighedsvise prisjusteringer kan forekomme på grund af faktorer som omkostningsudsving, markedsforhold og konkurrence. Vi kan dog garantere, at vi altid bestræber os på at sælge produkterne til den bedst mulige pris.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Du kan benytte nedenstående betalingskort - JYSK betaler kortgebyret:
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Det er muligt at anvende gavekort i alle vores fysiske JYSK butikker i Danmark eller via webshoppen JYSK.dk
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Ved onlinekøb:
Beløbet bliver først trukket fra dit kort, når din ordre er afsendt fra vores lager. Du modtager en e-mail, så snart det sker.
Ved køb i butik:
Her bliver betalingen trukket med det samme, når du gennemfører dit køb ved kassen.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Ønsker du at handle som erhvervskunde i JYSK skal du kontakte vores Business to Business afdeling på telefon 89 39 75 09. Eller du kan oprette dig som Business to Business kunde her.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Har du lavet en Click & Collect reservation, vil du få besked på e-mail og sms, så snart butikkens medarbejdere har dine varer klar til afhentning. Dine varer skal hentes inden for butikkens åbningstid på dagen eller senest de to efterfølgende åbningsdage.
Ved en Click & Collect reservation, er prisen på reservations tidspunktet den gældende pris. Også i de tilfælde hvor varen bliver afhentet senere end prisens gyldighed. Vi opretholder altid laveste pris.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Er der gået mere end en halv time, efter at du har foretaget en reservation, kan du kontakte kundeservice for at høre, om ordren er lagt til side til dig.
Du kan kontakte kundeservice via chat, e-mail eller telefon.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Har du købt en vare i en JYSK butik?
Hvis du ønsker at ændre din ordre, skal du kontakte den butik, hvor købet blev foretaget. Vores butiksmedarbejdere hjælper dig gerne videre.
Har du købt en vare online?
Det er muligt at ændre din ordre – afhængigt af, hvor langt vi er i pakkeprocessen.
Kontakt venligst vores kundeservice, så undersøger vi, om ændringer stadig kan nås.
Bemærk: Det er som regel ikke muligt at ændre ordren 1–3 dage før levering, da den på det tidspunkt allerede er pakket og klar til afsendelse.
Ønsker du at annullere din ordre, skal du kontakte kundeservice via linket nedenfor.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
JYSK kan levere varer senest 30 dage efter købstidspunktet.
Levering med GLS (mindre pakker):
Sendes din samlede bestilling af sted som en mindre pakke, er leveringstiden i øjeblikket 2 - 3 hverdage
Levering med fragtmand (større pakker):
Har du bestilt en større pakke som kræver levering med fragtmand, leverer vi normalt inden for 3-5 hverdage.
Leveringerne kan finde sted på hverdage i det valgte 4-timers leveringsinterval
Chaufføren vil kontakte dig ca. 30-60 minutter inden levering
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Hvis du ikke kan finde din faktura, kan den være endt i mappen for uønsket post eller spam i din mailindbakke.
Tjek gerne denne mappe – og hvis fakturaen ligger der, kan du markere den som ikke uønsket, så fremtidige fakturaer lander korrekt i din indbakke.
Finder du den stadig ikke?
Så er du meget velkommen til at kontakte os via linket nedenfor – så hjælper vi dig videre.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Hvis du ikke kan finde din ordrebekræftelse, kan den være endt i mappen for uønsket post eller spam i din mailindbakke.
Tjek gerne denne mappe – og hvis ordrebekræftelsen ligger der, kan du markere den som ikke uønsket, så fremtidige ordrebekræftelser lander korrekt i din indbakke.
Finder du den stadig ikke?
Så er du meget velkommen til at kontakte os via linket nedenfor – så hjælper vi dig videre.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Hvis du har købt en vare i en JYSK butik:
Ønsker du at ændre din ordre skal du henvende dig til den butik, hvor købet er foretaget
Hvis du har købt en vare online:
Det er muligt, at tilføje eller ændre din ordre. Dette vil afhænge af, hvor i pakkeprocessen din ordre er og du skal derfor kontakte kundeservice. Typisk ikke muligt 1-3 dage før levering da ordren er pakket
Det er muligt at annullere hele din ordre
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Lukkedage for kundeservice:
Nytårsdag, Grundlovsdag, Skærtorsdag, Langfredag, 1. Påskedag, 2. Påskedag, Kr. Himmelfartsdag, 1. Pinsedag, 2. Pinsedag, Juleaftensdag, 1. juledag, 2. juledag, Nytårsaftensdag.