Vi står klar til at hjælpe dig, uanset om du har spørgsmål til betalingsmuligheder, Click & Collect eller hvordan du annullerer eller ændrer din ordre. Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål nedenfor, er du altid velkommen til at kontakte kundeservice.
Du kan som kunde henvende dig til kundeservice eller i én af vores butikker for at gøre brug af prissikkerhed.
Hos JYSK skal du som kunde føle dig tryg før, under og efter dit køb. Derfor tilbyder vi Prissikkerhed på alle vores varer.
Hvis du købt en vare i JYSK som vi efterfølgende udbyder til en lavere pris indenfor 30 dage for dit køb, refunderer vi prisforskellen på et gavekort. Du kan bruge gavekortet i en dansk JYSK-butik eller på JYSK.dk.
Betingelser for Prissikkerheden:
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Du kan benytte nedenstående betalingskort - JYSK betaler kortgebyret:
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Det er muligt at anvende gavekort i alle vores fysiske JYSK butikker i Danmark eller via webshoppen JYSK.dk
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Når du foretager en ordre online, reserverer vi beløbet på din konto. Først når din ordre bliver sendt fra vores lager, trækkes beløbet fra din konto.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Ønsker du at handle som erhvervskunde i JYSK skal du kontakte vores Business to Business afdeling på telefon 89 39 75 09. Eller du kan oprette dig som Business to Business kunde her.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Er der gået mere end en halv time, efter at du har foretaget en reservation, kan du kontakte kundeservice for at høre, om ordren er lagt til side til dig.
Du kan kontakte kundeservice via chat, e-mail eller telefon.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Har du lavet en Click & Collect reservation, vil du få besked på e-mail og sms, så snart butikkens medarbejdere har dine varer klar til afhentning. Dine varer skal hentes inden for butikkens åbningstid på dagen eller senest de to efterfølgende åbningsdage.
Ved en Click & Collect reservation, er prisen på reservations tidspunktet den gældende pris. Også i de tilfælde hvor varen bliver afhentet senere end prisens gyldighed. Vi opretholder altid laveste pris.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Hvis du har købt en vare i en JYSK butik:
Ønsker du at ændre din ordre skal du henvende dig til den butik, hvor købet er foretaget
Hvis du har købt en vare online:
Det er muligt, at ændre din ordre. Dette vil afhænge af, hvor i pakkeprocessen din ordre er og du skal derfor kontakte kundeservice. Typisk ikke muligt 1-3 dage før levering da ordren er pakket. For at annullere din ordre skal du kontakte kundeservice via nedenstående link.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
JYSK kan levere varer senest 30 dage efter købstidspunktet.
Levering med GLS (mindre pakker):
Sendes din samlede bestilling af sted som en mindre pakke, er leveringstiden i øjeblikket 2 - 3 hverdage
Levering med fragtmand (større pakker):
Har du bestilt en større pakke som kræver levering med fragtmand, leverer vi normalt inden for 3-5 hverdage.
Leveringerne kan finde sted på hverdage i det valgte 4-timers leveringsinterval
Chaufføren vil kontakte dig ca. 30-60 minutter inden levering
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Hvis du ikke har modtaget din faktura, kan det skyldes, at den er havnet i "uønsket" mail i din indbakke.
Skulle dette være tilfældet kan du markere fakturaen til ikke at være uønsket. I fremtiden vil din faktura nu havne i din indbakke.
Ellers skriv til os via nedenstående link.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Hvis du ikke har modtaget din ordrebekræftelse, kan det skyldes, at den er havnet i spam filtret i din e-mail.
Skulle dette være tilfældet kan du markere ordrebekræftelsen til ikke at være uønsket. I fremtiden vil din ordrebekræftelse nu havne i din indbakke.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Hvis du har købt en vare i en JYSK butik:
Ønsker du at ændre din ordre skal du henvende dig til den butik, hvor købet er foretaget
Hvis du har købt en vare online:
Det er muligt, at tilføje eller ændre din ordre. Dette vil afhænge af, hvor i pakkeprocessen din ordre er og du skal derfor kontakte kundeservice. Typisk ikke muligt 1-3 dage før levering da ordren er pakket.
Det er muligt at annullere hele din ordre
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Lukkedage for kundeservice:
Nytårsdag, Grundlovsdag, Skærtorsdag, Langfredag, 1. Påskedag, 2. Påskedag, Kr. Himmelfartsdag, 1. Pinsedag, 2. Pinsedag, Juleaftensdag, 1. juledag, 2. juledag, Nytårsaftensdag.