Møbeldage - Spar op til 50%

Spørgsmål til online ordrer

Vi står klar til at hjælpe dig, uanset om du har spørgsmål til betalingsmuligheder, Click & Collect eller hvordan du annullerer eller ændrer din ordre. Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål nedenfor, er du altid velkommen til at kontakte kundeservice.

Betaling

Hvad dækker JYSKs prissikkerhed?

+

Du kan som kunde henvende dig til kundeservice eller i én af vores butikker for at gøre brug af prissikkerhed.
Hos JYSK skal du som kunde føle dig tryg før, under og efter dit køb. Derfor tilbyder vi Prissikkerhed på alle vores varer.
Hvis du købt en vare i JYSK som vi efterfølgende udbyder til en lavere pris indenfor 30 dage for dit køb, refunderer vi prisforskellen på et gavekort. Du kan bruge gavekortet i en dansk JYSK-butik eller på JYSK.dk.
Betingelser for Prissikkerheden:

    • Kravet om Prissikkerhed skal fremsættes inden for 30 dage fra købs- eller leveringsdatoen
    • Den pris, der skal matches, skal gælde på det tidspunkt, hvor kravet om Prissikkerhed fremsættes
    • Du skal kunne fremlægge købsdokumentation fra JYSK
    • Prissikkerheden omfatter ikke restpartier, åbnings- og genåbningstilbud, udstillingsmodeller, specialbestillinger samt sæsonvarer nedsat i forbindelse med sæsonafslutning (f.eks. havemøbler og julevarer)
    • Prissikkerheden omfatter ikke serviceydelser som fx levering
    • Prissikkerheden gælder kun for privatkøb
PRISMATCH
I tillæg til ovenstående Prissikkerhed tilbyder vi også Prismatch imod andre danske butikker og danske webshops på produkter, som vores konkurrenter også har i sortiment.
Hvis du ønsker at købe en vare i JYSK, som du på købstidspunktet finder udbudt hos en konkurrent til en lavere pris, matcher vi prisen.
Hvis du allerede har købt en vare i JYSK som du efterfølgende finder udbudt hos en konkurrent til en lavere pris indenfor 30 dage for dit køb, refunderer vi prisforskellen på et gavekort. Du kan bruge gavekortet i en dansk JYSK-butik eller på JYSK.dk.
Betingelser for Prismatch:
    • JYSK matcher prisen på alle identiske varer (samme mærke og specifikationer)
    • Kravet om Prismatch skal fremsættes inden for 30 dage fra købs- eller leveringsdatoen
    • Den pris, der skal matches, skal gælde på det tidspunkt, hvor kravet om Prismatch fremsættes
    • Du skal kunne fremlægge købsdokumentation fra JYSK
    • Du skal kunne fremlægge dokumentation fra konkurrenten; f.eks. tilbudsavis, link til varen eller lignende
    • Prismatch gælder kun for privatkøb

Kontakt vores Kundeservice eller besøg en af vores butikker for at gøre brug af Prissikkerhed eller Prismatch
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.

Hvilke betalingsmuligheder har jeg?

+

Du kan benytte nedenstående betalingskort - JYSK betaler kortgebyret:

  • Dankort
  • VisaDankort 
  • Visa
  • Visa Electron 
  • Mastercard
  • Diners
  • MobilePay (gælder kun på JYSK.dk og ikke i JYSK-butikker)

Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.

Hvor kan jeg anvende JYSK gavekort?

+

Det er muligt at anvende gavekort i alle vores fysiske JYSK butikker i Danmark eller via webshoppen JYSK.dk 

 

Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.

Hvornår trækkes min betaling fra min konto?

+

Når du foretager en ordre online, reserverer vi beløbet på din konto. Først når din ordre bliver sendt fra vores lager, trækkes beløbet fra din konto.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.

Kan jeg som erhvervskunde handle online hos JYSK?

+

Ønsker du at handle som erhvervskunde i JYSK skal du kontakte vores Business to Business afdeling på telefon 89 39 75 09. Eller du kan oprette dig som Business to Business kunde her.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.

Reservation af ordre - Click & Collect

Butikken har ikke kontaktet mig om, at den vare jeg har reserveret i butikken (Reserver og hent i butik) er klar til afhentning?

+

Er der gået mere end en halv time, efter at du har foretaget en reservation, kan du kontakte kundeservice for at høre, om ordren er lagt til side til dig.
Du kan kontakte kundeservice via chat, e-mail eller telefon.

 

Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.

Hvor længe er min ordre reserveret?

+

Har du lavet en Click & Collect reservation, vil du få besked på e-mail og sms, så snart butikkens medarbejdere har dine varer klar til afhentning. Dine varer skal hentes inden for butikkens åbningstid på dagen eller senest de to efterfølgende åbningsdage.

Ved en Click & Collect reservation, er prisen på reservations tidspunktet den gældende pris. Også i de tilfælde hvor varen bliver afhentet senere end prisens gyldighed. Vi opretholder altid laveste pris.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.

Ændring eller annullering af ordre

Hvordan annullerer jeg min ordre?

+

Hvis du har købt en vare i en JYSK butik:

  • Ønsker du at ændre din ordre skal du henvende dig til den butik, hvor købet er foretaget


Hvis du har købt en vare online:

  • Det er muligt, at ændre din ordre. Dette vil afhænge af, hvor i pakkeprocessen din ordre er og du skal derfor kontakte kundeservice. Typisk ikke muligt 1-3 dage før levering da ordren er pakket. For at annullere din ordre skal du kontakte kundeservice via nedenstående link.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.

Hvornår bliver min ordre leveret?

+

JYSK kan levere varer senest 30 dage efter købstidspunktet.

Levering med GLS (mindre pakker):

  • Sendes din samlede bestilling af sted som en mindre pakke, er leveringstiden i øjeblikket 2 - 3 hverdage


Levering med fragtmand (større pakker):

  • Har du bestilt en større pakke som kræver levering med fragtmand, leverer vi normalt inden for 3-5 hverdage.

  •  Leveringerne kan finde sted på hverdage i det valgte 4-timers leveringsinterval

  • Chaufføren vil kontakte dig ca. 30-60 minutter inden levering

Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.

Jeg har ikke modtaget min faktura?

+

Hvis du ikke har modtaget din faktura, kan det skyldes, at den er havnet i "uønsket" mail i din indbakke.
Skulle dette være tilfældet kan du markere fakturaen til ikke at være uønsket. I fremtiden vil din faktura nu havne i din indbakke.
Ellers skriv til os via nedenstående link. 

Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.

Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse?

+

Hvis du ikke har modtaget din ordrebekræftelse, kan det skyldes, at den er havnet i spam filtret i din e-mail.
Skulle dette være tilfældet kan du markere ordrebekræftelsen til ikke at være uønsket. I fremtiden vil din ordrebekræftelse nu havne i din indbakke.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.

Kan jeg ændre min ordre?

+

Hvis du har købt en vare i en JYSK butik:

  • Ønsker du at ændre din ordre skal du henvende dig til den butik, hvor købet er foretaget

Hvis du har købt en vare online:

  • Det er muligt, at tilføje eller ændre din ordre. Dette vil afhænge af, hvor i pakkeprocessen din ordre er og du skal derfor kontakte kundeservice. Typisk ikke muligt 1-3 dage før levering da ordren er pakket.

  • Det er muligt at annullere hele din ordre

Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.

Kontakt kundeservice

Åbningstider for Kundeservice
  • Man: Lukket (2. påskedag)
  • Tirs-Ons: 09:00-19:00
  • Tors-Fre: Lukket (Skærtorsdag og Langfredag)
  • Lørdag: 09:00 - 16:00
  • Søndag: Lukket

 

Find butikkernes åbningstider her