Har du spørgsmål til, hvordan du returnerer en vare eller foretager en reklamation, står vi klar til at hjælpe dig. Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål nedenfor, er du altid velkommen til at kontakte kundeservice.
Hos JYSK er det altid nemt at returnere eller ombytte en vare, som du har fortrudt.
Vi tilbyder fuld returret uden tidsbegrænsning på varer, der ikke er taget i brug, og hvor gyldigt købsbevis kan fremvises. Dette gælder både for varer købt i butik og online.
Hvis du returnerer en vare i din nærmeste JYSK-butik, får du pengene retur med det samme – inklusive eventuelle fragtomkostninger. På den måde kan vi sikre, at varen er i en stand, så den kan sælges videre til en anden kunde.
Læs mere om vores retur politik
Læs mere om hvordan du returnere din vare
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Skiftet mening? Det er helt okay!
Hos JYSK kan du altid returnere eller ombytte varer – uden tidsbegrænsning, så længe de ikke er brugt, og du har gyldigt købsbevis.
Hurtigste måde at returnere:
I butik: Aflever varen i din nærmeste JYSK-butik, og få hele beløbet retur med det samme – inkl. fragt.
Via afhentning: Du kan få afhentet dine varer mod betaling. Kontakt kundeservice for at arrangere afhentning.
Husk emballagen
I butik: Returnér gerne i original emballage. Hvis varen er åbnet eller brugt, vurderer butikken, om du får hele beløbet, en del, eller et tilgodebevis.
Ved afhentning: Varen skal være skilt ad og forsvarligt pakket for at sikre fuld retur. Du behøver ikke samle varen, hvis du afleverer den i butikken.
Gem emballagen, indtil du er sikker på dit køb. Original emballage gør returneringen nemmere og gør det muligt for os at sælge varen igen.
100 dages prøvetid på GOLD-madrasser
Vi tilbyder 100 dages ombytning på GOLD-madrasser (gælder ikke topmadrasser).
Læs mere om vores 100 dages prøvetid
Vær opmærksom på
Brugte eller beskadigede varer kan give fradrag i returbeløbet
Ingen kvittering? Vi kan tilbyde ombytning eller gavekort til laveste pris de sidste 30 dage
Ved onlinekøb gælder retur af fragt kun ved returnering af hele ordren
Hvis vi henter varen retur, fratrækkes fragten, da den dækker afhentningen
Specialmål som gardiner, metervarer, madrasser og garderobeskabe tages ikke retur
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Hos JYSK kan du altid returnere eller bytte ubrugte varer – uden tidsbegrænsning – med gyldigt købsbevis. Det gælder både køb i butik og online.
Vigtige oplysninger:
Husk: Pak varen forsvarligt og gem evt. kvittering og track & trace.
Har du stadig spørgsmål? Kontakt JYSK kundeservice.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Købt i butik:
Kontakt butikken direkte for at annullere købet. Hvis du allerede har betalt, skal du møde op i butikken for at få pengene retur – dette kan desværre ikke klares online.
Købt online:
Kontakt kundeservice – gerne via chat i vores åbningstid.
Vi tjekker, hvor langt ordren er i systemet. Hvis det stadig er muligt, annullerer vi den med det samme.
Annullerer du inden levering, får du naturligvis også fragten retur.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Uanset om du har købt online eller i butik, kan du nemt returnere ubrugte varer – uden tidsbegrænsning, så længe du har et gyldigt købsbevis.
Medbring varen og din kvittering
Pak varen forsigtigt – helst i original emballage
Du får pengene retur med det samme, inkl. fragt
Du modtager en returlabel på mail
Pak varen ned, påsæt label, og aflever den i en pakkeshop
Gem din kvittering, indtil du har modtaget bekræftelse fra os
Kontakt kundeservice og aftal afhentning
Skil varen ad og pak den forsigtigt – gerne i original emballage
Udlever pakken til fragtmanden på det aftalte tidspunkt
Der kan opkræves betaling for returtransport
Har du modtaget en beskadiget vare?
Benyt dig af linket for at læse mere om reklamationer
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Kontakt JYSK kundeservice.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Hos JYSK kan du nemt returnere eller bytte ubrugte varer med gyldigt købsbevis – både køb i butik og online. Vi tilbyder fuld returret uden tidsbegrænsning.
Vigtigt at vide:
100 dages prøvetid på GOLD madrasser (ikke topmadrasser).
Husk: Pak varen forsvarligt og gem fragtkvittering og track & trace.
Fik du ikke svar? Kontakt JYSK kundeservice
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Retur i butik
Den hurtigste måde at returnere på. Få pengene tilbage med det samme – kontant eller på kort. Husk kvittering og betalingskort.
Retur med fragtfirma
Du får pengene tilbage, når afhentningen er gennemført, senest 14 dage efter. Du modtager en kreditnota på mail.
Vi tilbageholder pengene, indtil vi har modtaget varen eller dokumentation for returnering. Ved kreditkortbetaling starter tilbagebetalingen, når anmodningen er sendt.
Har du stadig spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Vi tilbyder udvidet garanti på op til 15 eller 25 år på en række madrasser:
Boxmadrasser: 15 års garanti på PLUS, 25 år på GOLD
Springmadrasser: 15 års garanti på PLUS, 25 år på GOLD
Skummadrasser: 25 års garanti på GOLD
Kontinentalsenge: 15 års garanti på PLUS, 25 år på GOLD
Elevationssenge: 15 års garanti på PLUS, 25 år på GOLD
Hvad garantien dækker:
For kontinental- og elevationssenge samt box- og springmadrasser omfatter garantien fabrikations- og materialefejl på fjedre, ramme og lameller.
På skummadrasser dækker garantien, at skummet ikke mister sin elasticitet ud over den normale sætning, som altid vil forekomme.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Skadet vare ved levering?
Vi gør altid vores bedste for, at dine varer leveres i top stand – men uheld kan ske.
Hvis emballagen er beskadiget ved levering:
Du kan:
Vi anbefaler, at du tager billeder af den beskadigede emballage inden du pakker ud – det hjælper os med at behandle sagen hurtigere.
Hvis du opdager skaden efter udpakning:
Kontakt JYSK kundeservice via mail eller chat – husk at vedhæfte billeder eller video af skaden.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
JYSK giver 2 års reklamationsret på alle varer fra modtagelsesdatoen.
Reklamationsretten gælder blandt andet, hvis:
Produktet har en kvalitetsbetinget defekt
Der er mangler i din ordre
Ordren er blevet beskadiget under transport
Du oplever andre reklamationsrelaterede problemer
For at oprette en reklamation kan du henvende dig i en af vores JYSK-butikker og medbringe kvittering eller faktura som dokumentation for købet.
Alternativt kan du kontakte JYSK kundeservice, via chat eller email. Vedhæft gerne et billede af skaden. Dette vil forkorte behandlingstiden.
Læs mere om vores vilkår og betingelser, under punkt 7. reklamation.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Vi beklager ulejligheden – og vi vil selvfølgelig gerne finde en løsning.
Købt i butik?
Henvend dig i den butik, hvor varen er købt eller hentet. Vores kollegaer står klar til at hjælpe dig.
Købt online?
Har du modtaget en forkert eller manglende vare fra JYSK.dk, kan du kontakte kundeservice via telefon 70 80 81 90 eller via chat her på siden.
JYSK betaler alle omkostninger i forbindelse med ombytning i de tilfælde, hvor JYSK har sendt en forkert eller mangelfuld vare.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.

Lukkedage for kundeservice:
Nytårsdag, Grundlovsdag, Skærtorsdag, Langfredag, 1. Påskedag, 2. Påskedag, Kr. Himmelfartsdag, 1. Pinsedag, 2. Pinsedag, Juleaftensdag, 1. juledag, 2. juledag, Nytårsaftensdag.