Har du spørgsmål til, hvordan du returnerer en vare eller foretager en reklamation, står vi klar til at hjælpe dig. Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål nedenfor, er du altid velkommen til at kontakte kundeservice.
Vi giver en udvidet garanti på op til 15 og 25 år på en lang række af madrasserne:
For kontinental- og elevationssenge samt box- og springmadrasser omfatter garantien fabrikations- og materialefejl på fjedre, ramme og lameller.
På skummadrasser dækker garantien, at skummet ikke mister sin elasticitet udover den normale sætning, der altid vil være på skum.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
For JYSK er det naturligvis vigtigt, at alle varer leveres optimalt. I enkelte tilfælde kan der dog ske skader under forsendelsen. Dette burde normalt blive opdaget, så varen kan byttes inden du modtager den.
Skade før modtagelse
Hvis du ved modtagelse kan se, at emballagen er beskadiget, så anbefaler vi, at du enten:
Vi anbefaler, at du altid tager fotos af emballagen før udpakning ved mistanke om beskadiget vare. Hermed kan man efterfølgende konstatere, at skaden er sket under transporten, samt identificere hvordan skaden kan være opstået. Det gør det lettere for os at hjælpe dig og reducere tilsvarende problemer fremover.
Skade ved modtagelse
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
JYSK giver 2 års reklamationsret på alle varer fra modtagelsen.
Kontakt en af vores JYSK-butikker og medbring din kvittering/faktura som bevis for købet. Alternativt kan du kontakte JYSK kundeservice, via chat eller email. Vedhæft gerne et billede af skaden. Dette vil forkorte behandlingstiden.
Se mere på https://jysk.dk/vilkaar-og-betingelser (7. REKLAMATION)Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Vi beklager at du oplever udfordringer med din varer/levering hos os, og vi vil meget gerne undersøge mulige løsninger. Hvis du har købt eller hentet varen i en af vores butikker, bedes du henvende dig i butikken, så vores kollegaer i butikken kan være behjælpelige med en løsning.
Hvis vi ved en fejl har sendt en forkert varer eller du mangler en vare, i forhold til din bestilling på JYSK.dk, beder vi dig tage kontakt til vores kundeservice på telefon 70 80 81 90 eller via vores chat her på hjemmesiden.
JYSK betaler alle omkostninger relateret til ombytning i de tilfælde, hvor JYSK har sendt en forkert eller mangelfuld vare.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Hos JYSK er det altid nemt at returnerer eller ombytte en vare du har fortrudt.
Vi tilbyder fuld retur, uden tidsbegrænsning for varer som ikke er taget i brug, hvor der kan fremvises gyldigt købsbevis. Dette gælder for både varer som er købt i en butik og på nettet. Hvis du returnerer en vare i din nærmeste JYSK butik, vil du få pengene tilbage med det samme, inklusiv dine fragtomkostninger. På denne måde kan vi sikre os at varen er i en stand, hvor vi kan sælge den til en anden kunde.
Læs mere om vores retur politik
Læs mere om hvordan du returnere din vare
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Ordre købt i en butik:
Hvis du har lavet din ordre i en butik, skal du tage kontakt til butikken eller kundeservice for at få din ordre annulleret.
Hvis der allerede er betalt for ordren, skal du tage til butikken for at få ordren annulleret, hvorefter de kan refundere ordren. Det er ikke muligt at få pengene retur uden at møde op i butikken.
Ordre købt online:
Hvis du har lavet din ordre på vores hjemmeside, skal du kontakte kundeservice for at få din ordre annulleret. Det kommer an på hvor langt ordren er i systemet, om kundeservice kan annullere med det samme eller om der skal ske flere trin inden det sker.
I vores åbningstid er den hurtigste måde at kontakte os på via vores chat.
Hvis du annullerer før leveringen, har fundet sted, vil du også få refunderet din fragtomkostninger.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Hos JYSK er det nemt at returnere eller bytte en vare, hvis du skifter mening.
Vi tilbyder fuld returnering uden tidsbegrænsning på ubrugte varer, hvor der kan fremvises gyldigt købsbevis. Dette gælder både for varer, som er købt i en af vores butikker og på vores hjemmeside.
Vær opmærksom på:
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Retur i en butik:
Dette er den hurtigste metode. Når du returnerer din vare i en butik, vil du få beløbet tilbage med det samme. Dette kan blive udbetalt som kontakter, eller tilbageført på en betalingskort.
Husk at medbringe dit købsbevis og din betalingskort til butikken.
Retur via fragtfirma:
Hvis du returnerer din ordre med vores fragtfirma, vil du modtage beløbet så snart afhentningen er fuldført. Når dette er sket, vil du modtage en kreditnota via e-mail. Tilbagebetalingen vil ske så hurtigt så muligt, og ikke senere end 14 dage efter datoen for oprettelse af afhentningen.
JYSK forbeholder sig retten til at tilbageholde refunderingen indtil vi har modtaget returvarerne, eller indtil der kan fremvises bevis for at varerne er returneret.
Hvis du har betalt med kreditkort, vil tilbagebetalingen blive påbegyndt så snart anmodningen er afsendt fra vores side.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Lukkedage for kundeservice:
Nytårsdag, Grundlovsdag, Skærtorsdag, Langfredag, 1. Påskedag, 2. Påskedag, Kr. Himmelfartsdag, 1. Pinsedag, 2. Pinsedag, Juleaftensdag, 1. juledag, 2. juledag, Nytårsaftensdag.