Har du spørgsmål til, hvordan du returnerer en vare eller foretager en reklamation, står vi klar til at hjælpe dig. Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål nedenfor, er du altid velkommen til at kontakte kundeservice.
For JYSK er det naturligvis vigtigt, at alle varer leveres optimalt. I enkelte tilfælde kan der dog ske skader under forsendelsen. Dette burde normalt blive opdaget, så varen kan byttes inden du modtager den.
Skade før modtagelse
Hvis du ved modtagelse kan se, at emballagen er beskadiget, så anbefaler vi, at du enten:
Vi anbefaler, at du altid tager fotos af emballagen før udpakning ved mistanke om beskadiget vare. Hermed kan man efterfølgende konstatere, at skaden er sket under transporten, samt identificere hvordan skaden kan være opstået. Det gør det lettere for os at hjælpe dig og reducere tilsvarende problemer fremover.
Skade ved modtagelse
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
JYSK giver 2 års reklamationsret på alle varer fra modtagelsen.
Kontakt en af vores JYSK-butikker og medbring din kvittering/faktura som bevis for købet. Alternativt kan du kontakte JYSK kundeservice, via chat eller email. Vedhæft gerne et billede af skaden. Dette vil forkorte behandlingstiden.
Se mere på https://jysk.dk/vilkaar-og-betingelser (7. REKLAMATION)Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
VI beklager at du oplever udfordringer med din varer/levering hos os, og vi vil meget gerne undersøge mulige løsninger. Hvis du har købt eller hentet varen i en af vores butikker, bedes du henvende dig i butikken, så vores kollegaer i butikken kan være behjælpelige med en løsning.
Hvis vi ved en fejl har sendt en forkert varer eller du mangler en vare, i forhold til din bestilling på JYSK.dk, beder vi dig tage kontakt til vores kundeservice på telefon 70 80 81 90 eller via vores chat her på hjemmesiden.
JYSK betaler alle omkostninger relateret til ombytning i de tilfælde, hvor JYSK har sendt en forkert eller mangelfuld vare.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Hvis du fortryder et køb på JYSK.dk, inden du modtager varen, kan du i leveringsøjeblikket bede fragtmanden om at tage varen med retur.
Dermed skal du ikke betale ekstra for returneringen.
Refunderingen vil blive gennemført hurtigst muligt og senest 14 dage efter, at JYSK har modtaget dokumentation for, at varen er afsendt eller har modtaget varen. JYSK kan tilbageholde refunderingen, indtil vi modtager varerne, eller der kan fremvises dokumentation for, at varerne er blevet returneret.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Hos JYSK er det nemt at returnere eller bytte en vare, hvis du skifter mening.
Vi tilbyder fuld returnering uden tidsbegrænsning på ubrugte varer, hvor der kan fremvises gyldigt købsbevis. Dette gælder både for varer, som er købt i en af vores butikker og på vores hjemmeside.
Vær opmærksom på:
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Refunderingen vil blive gennemført hurtigst muligt og senest 14 dage efter, at JYSK har modtaget dokumentation for, at varen er afsendt eller har modtaget varen. JYSK kan tilbageholde refunderingen, indtil vi modtager varerne, eller der kan fremvises dokumentation for, at varerne er blevet returneret. Hvis du ikke har noget købsbevis, vil tilbagebetalingsbeløbet svare til varens laveste pris inden for de seneste 30 dage.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.