For JYSK er det naturligvis vigtigt, at alle varer leveres optimalt. I enkelte tilfælde kan der dog ske skader under forsendelsen. Dette burde normalt blive opdaget, så varen kan byttes inden du modtager den.
Skade før modtagelse
Hvis du ved modtagelse kan se, at emballagen er beskadiget, så anbefaler vi, at du enten:
- Nægter modtagelse. Dvs. du informerer fragtmanden om, at du ikke ønsker varen. Når varen er kommet tilbage til os, vil du modtage en kreditnota og beløbet overføres automatisk til din konto.
- Får noteret en beskrivelse af emballage skaden på modtagelseskvitteringen af post, fragtmand eller udleveringssted.
Vi anbefaler, at du altid tager fotos af emballagen før udpakning ved mistanke om beskadiget vare. Hermed kan man efterfølgende konstatere, at skaden er sket under transporten, samt identificere hvordan skaden kan være opstået. Det gør det lettere for os at hjælpe dig og reducere tilsvarende problemer fremover.
Skade ved modtagelse
- Kontakt kundeservice - Uanset om du opdager en skade ved modtagelsen eller først når du pakker dine varer ud. Vi har behov for billeddokumentation af din reklamation, hvorfor beder vi dig kontakte os via chat eller mail, med vedhæftet billede- eller videodokumentation. Vi vil herefter hurtigt kontakte dig for det videre forløb. Brug nedenstående link.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.