Har du spørgsmål til vores leveringsmuligheder, står vi klar til at hjælpe dig. Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål nedenfor, er du altid velkommen til at kontakte kundeservice.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Afhentning i en JYSK butik:
Hvis du ønsker at hente din levering i en af vores butikker og dermed spare fragten, kan du under levering vælge afhentning i butik og efterfølgende, hvilken butik du ønsker at hente i.
Leveringstiden vil typisk være 5-10 dage.
Levering af små pakker med GLS:
Med GLS kan vælges levering til pakkeshop eller privat og erhvervsadresse. Leveringstider på pakkepost på 2 -3 hverdage.
Ved bestilling til pakkeshops/boks: Er den valgte pakkeshop/boks fyldt omdirigerer GLS din pakke til en pakkeshop/boks inden for rimelig afstand.
Såfremt der ikke er en pakkeshop/boks inden for rimelig afstand, tilbageholder de pakken på distributionscenteret, indtil der er plads i pakkeshoppen
Levering med fragtmand kan typisk ske inden for 3-5 hverdage.
Leveringstidspunktet finder sted i det aftalte 4-timers leveringsinterval.
Dagen før levering modtager du en sms med bekræftelse af dit leveringsinterval på kun 3 timer.
Har du oplyst et telefonnummer, hvorpå du kan træffes i løbet af dagen, vil chaufføren kontakte dig ca. 30-60 min før levering.
Giv os gerne relevant information om vej, portkode, etage, elevator og smalle, stejle trapper i forvejen.
Hvis du har valgt levering med indbæring, bedes du inden levering sikre dig, at varen kan passere døråbninger, trappeopgange mv. Bemærk desuden at chaufføren ikke må tage skoene af grundet sikkerhedsmæssige årsager, hvorfor du selv har ansvaret for at sikre et evt. smudsunderlang eller efterfølgende rengøring.
Ved levering af både små og store pakker tilbyder JYSK desuden flexlevering. Du kan i forbindelse med bestilling af din orde, tilkendegive over for transportøren, at de gerne må stille pakken under et halvtag, i garagen, på terrassen eller lign. Når ordren er leveret via Flexlevering er det kundens eget ansvar så snart den er leveret.
Varer der kommer direkte fra vores leverandører:
Varer fra vores leverandører leveres altid med fragtmand. Venligst se ovenstående beskrivelse.
Varerne fra dette sortiment tilbydes ikke til levering på Bornholm og ikke brofaste øer (dog med undtagelse af Samsø og Læsø)
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Når varen sendes fra vores lager, modtager du et Track & Trace nummer sammen med din faktura via mail. Du kan følge pakken på transportørens hjemmeside via linket. Har du ikke modtaget denne kan du tjekke "uønsket" mails i din indbakke.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
JYSK leverer til hele det danske fastland. Til øer der er forbundet til fastlandet med bro, har vi normal levering.
Til øer der ikke er brofaste gælder følgende regler:
Fragtprisen for levering til ikke brofaste øer aftales med den pågældende butik, priser fra kr. 349,-.
Ved levering til færgelejet ved øvrige øer, er prisen den gældende fragtpris på JYSK.dk.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Ja, hvis varen du søger er på lager i din lokale JYSK, kan du reservere varer online og afhente dem i butikken. Vi kalder det Click and Collect. Du kan se, hvilke butikker varen er tilgængelig i på JYSK.dk. Du betaler for din ordre, når du henter den i butikken. Varen er reserveret til dig i 2 åbnings dage. Bemærk, at vores "KUN ONLINE" varer desværre ikke kan reserveres til butik.
Du har også mulighed for at købe varen online og få din vare leveret til en butik nær dig (5-10 arbejdsdage).
Nogle varer kan dog kun leveres med fragtmand grundet varens vægt eller størrelse.
Nogle produkter leveres direkte fra vores leverandør, og er markeret med netop denne tekst. Disse produkter leveres til vores transportør og dernæst til dig som kunde.
Derfor kan nogle ordrer blive delt op. Disse produkter bliver altid leveret med fragtmand (299 kroner).
Varerne fra dette sortiment tilbydes ikke til levering på Bornholm og ikke brofaste øer (dog med undtagelse af Samsø og Læsø).
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Postpakker GLS (mindre pakker):
Levering med fragtmand RTC (større pakker):
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Hvis vi ved en fejl sender en forkert vare i forhold til din bestilling på JYSK.dk, beder vi dig tage kontakt til kundeservice på telefon 70 80 81 90.
JYSK betaler alle omkostninger relateret til ombytning i de tilfælde, hvor vi har sendt en forkert vare.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Ved postpakker (mindre pakker) kan leveringsdatoen desværre ikke ændres.
Ved levering med fragtmand, kan leveringsdatoen ændres uden ekstra omkostninger indtil 4 hverdage før levering. Hvis ændringen sker senere end 4 dage før levering, vil du blive opkrævet ny fragt.
Hvis fragtfirmaet kører forgæves til din leveringsadresse (dvs. at der ikke er en modtager på adressen), og du ikke har valgt flexlevering, vil du blive opkrævet en ny fragt ved næste levering.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Lukkedage for kundeservice:
Nytårsdag, Grundlovsdag, Skærtorsdag, Langfredag, 1. Påskedag, 2. Påskedag, Kr. Himmelfartsdag, 1. Pinsedag, 2. Pinsedag, Juleaftensdag, 1. juledag, 2. juledag, Nytårsaftensdag.