Din kurv

Din kurv er tom

Din kurv

Din kurv er tom

Fragt og levering

Har du spørgsmål til vores leveringsmuligheder, står vi klar til at hjælpe dig. Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål nedenfor, er du altid velkommen til at kontakte kundeservice. , plain_text

Generelt

Svar

Postpakker GLS (mindre pakker):

  • Sendes din samlede bestilling af sted som en mindre pakke leverer vi normalt inden for 1-3 hverdage. 
  • På din e-mail fakturabekræftelse, kan du følge din pakke via Track & Trace nummeret.


Levering med fragtmand RTC (større pakker):

  • Har du bestilt en større pakke som kræver levering med fragtmand leverer vi normalt inden for 3-5 hverdage i det valgte 4-timers leveringsinterval. 
  • Chaufføren vil kontakte dig ca. en halv time inden levering.
  • Den præcise leveringsdag kan du se på din e-mail ordrebekræftelse. 

Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.

Svar

JYSK leverer til hele det danske fastland. Til øer der er forbundet til fastlandet med bro har vi normal levering.

Til øer der ikke er brofaste gælder følgende regler:

  • Til Læsø og Samsø har vi én ugentlig levering.
  • Levering til Fanø: Kontakt venligst vores butik i Esbjerg.
  • Levering til Bornholm: Kontakt venligst vores butik i Rønne.
  • Levering til Ærø: Kontakt venligst vores butik i Svendborg.
  • Vi leverer ikke til Grønland og Færøerne.
  • Til øvrige øer bliver varerne leveret til færgelejet.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.

Svar

JYSK leverer til hele det danske fastland. Mindre varer sendes som pakkepost mens store varer sendes med fragtmand. Vi beregner leveringsmetoden når du foretager din ordre.

  • Fragt pris fra 19 kr. (lille pakke sendt til pakkeboks).
  • Du kommer højest til at betale 299 kr. for fragt i dagstimerne – uanset hvor store/tunge varerne er.
  • Du har mulighed for flere forskellige tilkøb i forbindelse med dit køb. Ønsker du aftenlevering har dette en merpris på 50 kr. Ønskes indbæring i hjemmet koster dette også 50 kr. 
  • Flexlevering kan tilvælges uden ekstra tillæg, og kan vælges, uanset om du køber en større eller mindre pakke. Flexlevering betyder, at du giver fragtmanden lov til, at stille pakken under et halvtag, i garagen, på terrassen eller lign.
  • Ved køb af varer for over 5.000 kr. på JYSK.dk er der fri fragt.
  • Hvis det er nødvendigt, at dele leverancen i flere leveringer grundet leveringsproblemer, så vil JYSK betale de ekstra omkostninger.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.

Svar


 

Afhentning i en JYSK Butik:

Hvis du ønsker at hente din levering i en af vores butikker og dermed spare fragteb, kan du ved leveringsvalg vælge afhentning i butik og efterfølgende hvilken butik du ønsker at hente i. 
Leveringstiden vil typisk være 4-8 dage.

De primære af vores produkter tilbydes til afhentning i butik. Vi gør opmærksom på, at få vare er uden denne mulighed og minimumskøbet er kroner 500,-

Levering af små pakker leveres med:

GLS – levering til pakkeshop eller erhvervsadresse. Leveringstiden er typisk 1-3 hverdage

Ved bestilling til pakkeShops/boks:
Er den valgte PakkeShop/boks fyldt omdirigerer GLS din pakke til en PakkeShop/boks inden for rimelig afstand.
Såfremt der ikke er en PakkeShop/boks inden for rimelig afstand, tilbageholder de pakken på distributionscenteret, indtil der er plads i Pakkeshoppen


Ved levering af store pakker, der leveres med fragtmand, kan du vælge mellem følgende leveringsmuligheder:
  • Levering til kantsten
  • Levering til valgfrit rum uanset etage mod tillæg kr. 50,-.
  • Levering aften mod tillæg kr. 50,-
  • Levering lørdag i udvalgte områder mod tillæg kr. 100,-.

Levering med fragtmand kan typisk ske inden for 3-5 hverdage.
Leveringstidspunktet finder sted i det aftalte 4-timers leveringsinterval.
Dagen før levering modtager du en SMS med bekræftelse af leveringstidspunktet
 
Har du oplyst et telefonnummer, hvorpå du kan træffes i løbet af dagen, vil chaufføren kontakte dig ca. 30 min før levering.

Giv os gerne relevant information om vej, portkode, etage, elevator og smalle, stejle trapper i forvejen.
Hvis du har valgt levering med indbæring, bedes du inden levering sikre dig, at varen kan passere døråbninger, trappeopgange mv. Bemærk desuden at chaufføren ikke må tage skoene af grundet sikkerhedsmæssige årsager, hvorfor du selv har ansvaret for at sikre et evt. smudsunderlang.

Ved levering af både små og store pakker tilbyder JYSK desuden flex levering. Du kan i forbindelse med bestilling af din orde, tilkendegive over for transportøren, at de gerne må stille pakken under et halvtag, i garagen, på terrassen eller lign.
 

Varer der kommer direkte fra vores leverandører 
Varer fra vores leverandører leveres altid med fragtmand. Venligst se ovenstående beskrivelse.
Varerne fra dette sortiment tilbydes ikke til levering på Bornholm og ikke brofaste øer (Dog med undtagelse af Samsø og Læsø)

Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.

Svar

Ja, du kan reservere varer online og afhente dem i en butik. Vi kalder det Click and Collect.

Click & Collect er en service der giver dig mulighed for at bestille de fleste varer på JYSK.dk  typisk lagervarer for vores butikker. Hvis du vælger Click &
Collect, vil du modtage en SMS inden for 1 time med besked om at varen er klar til afhentning. Du skal hente ordren inden for åbningstiden den dag,
du modtager beskeden, eller på den følgende arbejdsdag. Du betaler for din ordre, når du henter den i butikken.
Bemærk, at vores "kun online" varer desværre ikke kan reserveres til butik.

Levering til butik er sammenlignelig med Click & Collect, men her kan du vælge imellem et bredere sortiment end det, der er i vores butikker.
Disse produkter pakkes på vores hovedlager og sendes direkte til butikken, hvorpå du kan hente ordren i butikken. Der skal du forvente en leveringstid på
4-8 arbejdsdage. Du kan kun vælge levering til butik hvis din ordre koster mere end 500 kroner.

Vi gør opmærksom på, at nogle varer ikke kan leveres til butikkerne grundet varens vægt eller størrelse. Derfor vil ordre med disse varer kun blive leveret med fragtmand. 

Nogle produkter leveres direkte fra vores leverandør, og er markeret med netop denne tekst. Disse produkter leveres til vores transportør og dernæst til dig som kunde.
Derfor kan nogle ordrer blive delt op. Disse produkter bliver altid leveres med fragtmand (299 kroner)
Varerne fra dette sortiment tilbydes ikke til levering på Bornholm og ikke brofaste øer (Dog med undtagelse af Samøe og Læsø)

Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.

Svar

Hvis vi ved en fejl sender en forkert vare i forhold til din bestilling på JYSK.dk, beder vi dig tage kontakt til kundeservice på telefon 70 80 81 90.

JYSK betaler alle omkostninger relateret til ombytning i de tilfælde, hvor vi har sendt en forkert vare.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.

Svar

Ved postpakker (mindre pakker) kan leveringsdatoen ikke ændres.

Ved levering med fragtmand, kan leveringsdatoen ændres uden ekstra omkostninger indtil 3 hverdage før levering. Hvis ændringen sker senere end 3 dage før levering, vil du blive opkrævet ny fragt.

Hvis fragtfirmaet kører forgæves til din leveringsadresse (dvs. at der ikke er en modtager på adressen), og du ikke har valgt flexlevering, vil du blive opkrævet en ny fragt ved næste levering.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.

Svar

Når varen sendes fra vores lager, modtager du et Track & Trace nummer sammen med din faktura. Du kan følge pakken på transportørens hjemmeside via linket i din faktura.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.

Svar

Hvis ikke der fysisk er plads i den valgte postboks, bliver pakken leveret ved nærmeste posthus eller udleveringssted.
Du vil blive informeret via SMS med nærmere angivelse.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.