
Kontakt kundeservice
Din kurv
Din kurv
Vi står klar til at hjælpe dig, uanset om du har spørgsmål til betalingsmuligheder, Click & Collect eller hvordan du annullerer eller ændrer din ordre. Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål nedenfor, er du altid velkommen til at kontakte kundeservice. , plain_text
Ændring eller annullering af ordre
Svar
Hvis du har købt en vare i en JYSK butik:
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Svar
Hvis du har købt en vare i en JYSK butik:
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Svar
Hvis du ikke har modtaget din faktura, kan det skyldes, at den er havnet i din e-mails SPAM filter.
Tjek da SPAM folderen og markér fakturaen som værende ikke SPAM. I fremtiden vil din faktura nu havne i din indbakke.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Svar
Hvis du ikke har modtaget din ordrebekræftelse, kan det skyldes, at den er havnet i din e-mails SPAM filter.
Tjek da SPAM folderen og markér ordrebekræftelsen som værende ikke SPAM. I fremtiden vil din ordrebekræftelse nu havne i din indbakke.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Svar
JYSK kan levere varer senest 30 dage efter købstidspunktet.
Postpakker (mindre pakker):
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Reservation af ordre - Click & Collect
Svar
Er der gået mere end en timer, efter at du har foretaget en reservation, kan du kontakte kundeservice for at høre, om ordren er lagt til side til dig.
Du kan kontakte kundeservice på telefon 70 80 81 90.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Svar
Har du lavet en Click & Collect reservation er din ordre reserveret til den efterfølgende dag inden for butikkens åbningstid.
Ordren skal dermed afhentes inden butikken lukker dagen efter at reservationen er foretaget. Så snart butikkens medarbejdere har dine varer klar til afhentning, vil du få besked på e-mail og sms.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Betaling
Svar
Hvis du har købt et produkt I en af vores JYSK-butikker eller på www.JYSK.dk, men derefter har set at varen er på tilbud til en lavere pris indenfor 30 dage fra købsdato. Da vil vi refundere differencen på et gavekort, der kan bruges i Danmark..
Bemærk venligst at prissikkerheden kun er gældende hvis:
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Svar
Det er muligt at anvende gavekort i alle vores fysiske JYSK butikker i Danmark eller via webshoppen JYSK.dk
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Svar
Ønsker du at handle som erhvervskunde i JYSK skal du kontakte vores Business to Business afdeling på telefon 89 39 75 09. Eller du kan oprette dig som Business to Business kunde her.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Svar
Når du foretager en ordre online, reserverer vi beløbet på din konto. Først når din ordre bliver sendt fra vores lager, trækkes beløbet fra din konto.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Svar
Du kan benytte nedenstående betalingskort - JYSK betaler kortgebyret:
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.