Spørgsmål vedrørende din ordre

Vi står klar til at hjælpe dig, uanset om du har spørgsmål til betalingsmuligheder, Click & Collect eller hvordan du annullerer eller ændrer din ordre. Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål nedenfor, er du altid velkommen til at kontakte kundeservice.

Ændring eller annullering af ordre

Svar

JYSK kan levere varer senest 30 dage efter købstidspunktet.

Postpakker (mindre pakker):

  • Sendes din samlede bestilling af sted som en mindre pakke leverer vi normalt inden for 2-4 hverdage. 

Levering med fragtmand (større pakker):
  • Har du bestilt en større pakke som kræver levering med fragtmand leverer vi normalt inden for 3-5 hverdage i det valgte 4-timers leveringsinterval. 
  • Chaufføren vil kontakte dig ca. en time inden levering.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.

Svar

Hvis du har købt en vare i en JYSK butik:

  • Ønsker du at ændre din ordre skal du henvende dig til den butik, hvor købet er foretaget.

Hvis du har købt en vare online:
  • Det er desværre ikke muligt at ændre din ordre. Du kan dog annullere din nuværende ordre og efterfølgende oprette en ny ordre online. For at annullere din ordre skal du kontakte Kundeservice på telefon 70 80 81 90.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.

Svar

Hvis du har købt en vare i en JYSK butik:

  • Ønsker du at ændre din ordre skal du henvende dig til den butik, hvor købet er foretaget.
Hvis du har købt en vare online:
  • Det er desværre ikke muligt at tilføje varer til din ordre.
  • Det kan være muligt at annullere enkelte varer på din samlede ordre. Dette vil afhænge af, hvor i pakkeprocessen din ordre er.
  • Det er muligt at annullere hele din ordre.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.

Svar

Hvis du ikke har modtaget din faktura, kan det skyldes, at den er havnet i din e-mails SPAM filter.

Tjek da SPAM folderen og markér fakturaen som værende ikke SPAM. I fremtiden vil din faktura nu havne i din indbakke.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.

Svar

Hvis du ikke har modtaget din ordrebekræftelse, kan det skyldes, at den er havnet i din e-mails SPAM filter.

Tjek da SPAM folderen og markér ordrebekræftelsen som værende ikke SPAM. I fremtiden vil din ordrebekræftelse nu havne i din indbakke.

 

Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.

Reservation af ordre - Click & Collect

Svar

Er der gået mere end en timer, efter at du har foretaget en reservation, kan du kontakte kundeservice for at høre, om ordren er lagt til side til dig.
Du kan kontakte kundeservice på telefon 70 80 81 90.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.

Svar

Har du lavet en Click & Collect reservation er din ordre reserveret til den efterfølgende dag inden for butikkens åbningstid.Ordren skal dermed afhentes inden butikken lukker dagen efter at reservationen er foretaget.
Så snart butikkens medarbejdere har dine varer klar til afhentning, vil du få besked på e-mail og sms.

Ved en Click & Collect reservation, er prisen på reservations tidspunktet den gældende pris. Også i de tilfælde hvor varen bliver afhentet senere end prisens gyldighed. Vi opretholder altid laveste pris.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.

Betaling

Svar

Det er muligt at anvende gavekort i alle vores fysiske JYSK butikker i Danmark eller via webshoppen JYSK.dk 

 

Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.

Svar

Ønsker du at handle som erhvervskunde i JYSK skal du kontakte vores Business to Business afdeling på telefon 89 39 75 09. Eller du kan oprette dig som Business to Business kunde her.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.

Svar

Når du foretager en ordre online, reserverer vi beløbet på din konto. Først når din ordre bliver sendt fra vores lager, trækkes beløbet fra din konto.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.

Svar

Du kan benytte nedenstående betalingskort - JYSK betaler kortgebyret:

  • Dankort
  • VisaDankort 
  • Visa
  • Visa Electron 
  • Master Card
  • Diners
  • MobilePay (gælder kun på JYSK.dk og ikke i JYSK-butikker)

Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.

Svar

Hos JYSK skal du som kunde føle dig tryg før, under og efter dit køb. Derfor tilbyder vi prissikkerhed. Finder du, op til 30 dage efter dit køb, din vare billigere hos os eller i en anden butik, refunderer vi prisforskellen på et gavekort, til brug i de danske JYSK butikker eller ved køb på www.jysk.dk. Vi matcher mod alle danske fysiske butikker og danske online webshops.
Betingelser for prissikkerheden:

  • JYSK matcher mod alle identiske varer – se nærmere under ”undtagelser”

  • Inden for 30 dage fra købs- eller leveringsdato

  • Prisen der matches imod skal være gældende på tidspunktet hvor prissikkerheden ønskes anvendt 

  • Der skal fremvises købsbevis fra JYSK – hvis prisen i JYSK er blevet nedsat efter dit køb eller fremvises dokumentation fra konkurrenten; Tilbudsavis, link til tilbuddet eller lignende

Undtaget for Prissikkerheden:

  • Varer der ikke er identiske. Med identisk mener vi et produkt med samme tekniske specifikationer, herunder samme brand/producent, samme farve, samme dimension, samme tilbehør, samme model, samme størrelse, samme indhold m.m. altså 100% identisk vare.

  • Prissikkerheden omfatter ikke restpartier, åbning- og genåbningstilbud, udstillingsmodeller, specialbestillinger, havemøbler og andre sæsonvarer som er nedsat til sæsonafslutning.

  • Prissikkerheden omfatter ikke serviceydelser, såsom levering m.m.

  • Prissikkerheden gælder kun for privatkøb. 


Du kan som kunde henvende dig til kundeservice eller i én af vores butikker for at gøre brug af prissikkerheden.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.