Click & Collect - Ofte stillede spørgsmål

Kan jeg reservere alle varer på hjemmesiden?
Nogle varer på hjemmesiden kan kun købes online. Disse varer er ikke på lager i vores butikker, og kan derfor ikke reserveres. Det er tydeligt markeret på den enkelte vare, hvis den kun kan købes online.

Hvordan kan jeg se om varen er på lager i en butik?
Find den vare du ønsker at reservere, og klik på linket "Reserver og afhent i butik". Herefter kan du se præcis, hvor mange stk. hver butik har på lager.

Skal jeg betale online eller i butikken?
Ved Click & Collect skal du betale i butikken.

Hvornår er mine varer klar til afhentning?
1 time efter at du har gennemført din ordre på JYSK.dk, vil du modtage en e-mail og SMS med information om, at dine varer er klar til afhentning. 

Hvornår er mine varer klar til afhentning, hvis jeg bestiller uden for butikkens åbningstid?
Reservationer, der er kommet uden for butikkens åbningstid vil blive gennemgået så snart butikken åbner. Så snart butikkens medarbejdere har dine varer klar til afhentning, vil du få besked på e-mail og sms.

Hvor skal jeg afhente mine varer?
For at afhente dine varer skal du blot henvende dig til en medarbejder i butikken.

Hvad skal jeg medbringe når jeg afhenter mine varer?
Når du skal afhente dine varer skal du vise din reservationsbekræftelse. Du kan enten vælge at udskrive bekræftelsen, eller vise den e-mail eller sms du har modtaget på din mobiltelefon.

Hvornår skal jeg senest afhente mine varer?
Du får besked fra butikken, når du kan hente dine varer. De skal afhentes inden for butikkens åbningstid på dagen eller senest den førstkommende åbningsdag.

Er der 14-dages returret på varer købt som Click & Collect?
Ja, når du bestiller en vare som Click & Collect giver vi 14-dages fuld returret.

Kan jeg annullere min reservation?
I den reservationsbekræftelse du modtager på e-mail finder du et link du skal klikke på, hvis du ønsker at annullere din reservation.

Kan jeg risikere at en vare jeg har reserveret alligevel ikke er på lager?
Det kan desværre ske at en vare, der er blevet reserveret ikke er på lager i butikken. I det tilfælde vil medarbejderne i butikken forsøge at hjælpe dig med at finde en alternativ vare.

Hvem skal jeg kontakte, hvis jeg har spørgsmål, der ikke blev besvaret ovenfor?
Har du yderligere spørgsmål kan du kontakte kundeservice på 70 80 81 82 eller via denne formular