Din kurv

Din kurv er tom

Din kurv

Din kurv er tom
Ubegrænset returret

Returner dit køb når som helst

Dato:

Kategori: Inspiration

Måske viser det sig, at din nye sofa er for stor til din stue. Eller at du pludselig finder det sengelinned, du købte som gave for et år siden, men aldrig gav væk. Eller det kan være, at du har købt en pavillon til sommerens havefest, men efter at have pakket ud og samlet den, opdager du, at den er for stor. Dette er blot nogle eksempler på situationer, der er dækket af JYSKs nye Retur- og bytteregler.

En af de vigtigste ting for vores kunder er hurtig og nem mulighed for at returnere eller få byttet - uanset om de har købt varen online eller i en butik. Hos JYSK indfører derfor vi en ny og enkel Fortrydelses- og bytteret, der gør det nemt at returnere eller bytte en vare, hvis du skifter mening.

Vi refunderer det fulde beløb – uden tidsbegrænsning – på varer, der returneres med købsdokumentation. Det gælder, uanset om varerne er købt i en butik eller online.

Bemærk venligst:

  • Hvis du ikke har købsdokumentation (bon eller faktura), tilbyder vi at bytte til en anden vare eller et tilgodebevis.
  • Hvis du returnerer en vare, der er beskadiget eller brugt på en måde, der i betydelig grad forringer dens værdi, forbeholder vi os ret til at reducere godtgørelsen.
  • Specialfremstillede varer såsom metervarer, madrasser eller garderobeskabe i specialmål har generelt en reduceret returneringsværdi.
  • Vi refunderer fragtomkostningerne ved købet af varen. Omkostningerne til returfragt dækker du selv.
  • Derudover tilbyder vi en 100 dages prøveperiode på GOLD madrasser. Læs mere om GOLD madrasser.

Sådan returnerer du et produkt købt på JYSK.dk eller i en JYSK butik

Du kan bytte eller returnere dine produkter i en af vores JYSK butikker over hele Danmark og undgå forsendelsesomkostninger. Bring varen til en JYSK butik i den originale emballage, hvis det er muligt. Husk at medbringe en udskrift/kopi af din faktura. Alternativt kan du bede JYSK om at arrangere returforsendelsen. Du skal blot udfylde returformularen eller kontakte Kundeservice. I dette tilfælde dækkes omkostningerne ved returforsendelsen af dig selv.

Vær opmærksom på, at omkostningerne ved yderligere services, såsom levering med indbæring, ikke refunderes, hvis leveringen er sket.

Læs også om Fortrydelses- og bytteret under vores Salgs- og leveringsbetingelser.

channe westermann

stol og skammel er samlet , føler mig ikke tilpas i stolen vil meget gerne have den retur til en anden med bredere sæde , har dog kassen den blev leret i endnu. med venlig hilsen .
channe Westermann .

Louise

Hej Channe. Vil du venligst kontakte vores Kundeservice for at aftale returneringen på kundeservice@JYSK.com - så hjælper de dig videre. /Louise

Giz

Hej.
Hvis man har en sofa som er købt i august 2018, men egentlig ikke er helt tilfreds med alligevel - kan man så få den retur og nogle penge tilbage?

Louise

Hej Giz. Vil du venligst kontakte Kundeservice på kundeservice@JYSK.com eller tlf.: 70 80 81 90 - så kan I aftale nærmere. /Louise

Kommentarer

VIND ET GAVEKORT PÅ 3000 KR.