Kontakt

Du er velkommen til at sende en mail eller ringe til os på 70 80 81 82.

Sender du en mail angående køb online på JYSK.dk eller levering af varer købt i en JYSK butik, besvarer vi den indenfor 2 timer i tidsrummet kl. 9:00-16:00 mandag-fredag.

Ved reklamationer over køb foretaget i en butik eller spørgsmål til specifikke varer anbefales det at henvende sig i en af vores butikker.

Ringer du til os, kan der i travle perioder forekomme ventetid.

 

Ring til os på 70 80 81 82 (se telefonens åbningstider nedenfor)

 Når du ringer, får du mulighed for at vælge:

  1. Åbningstider og adresser på JYSKs fysiske butikker (du kan få hjælp døgnet rundt alle dage).

  2. Betjening i en fysisk butik (du kan få hjælp i de fysiske butikkers åbningstider).

  3. Online bestilling på JYSK.dk (du kan få hjælp kl. 9-16 mandag-fredag).

  4. Levering af varer købt i en fysisk JYSK butik (du kan få hjælp kl. 9-16 mandag-fredag).

  5. JYSK hovedkontor (du kan få hjælp kl. 9-16 mandag-fredag).

  6. JYSK Express lån (du kan få hjælp døgnet rundt alle dage).