
Kontakt kundeservice
Din kurv
Din kurv
Har du spørgsmål til, hvordan du returnerer en vare eller foretager en reklamation, står vi klar til at hjælpe dig. Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål nedenfor, er du altid velkommen til at kontakte kundeservice., plain_text
Retur- og bytteregler
Svar
Hvis du fortryder et køb på JYSK.dk, inden du modtager varen, kan du i leveringsøjeblikket bede post eller fragtmand om at returnere varen.
Dermed skal du ikke betale ekstra for returneringen.
Pengene blive sat ind på din konto, så snart varerne er ankommet til vores lager.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Svar
Returnerer du din ordre i en af vores fysiske butikker, vil du modtage pengene med det samme.
Er ordren i stedet sendt tilbage via kundeservice, vil krediteringen af din faktura ske, i dét varerne er registreret retur på vores lager.
Vi gør opmærksom på, at det kan tage fjorten dage fra krediteringen er sket af JYSK, til pengene er retur på din konto. Vi henviser til dine gældende kortregler, som er udstedt fra din bank.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Svar
Du kan returne dit køb når som helst, hvor som helst.
Hos JYSK er det nemt at returnere eller bytte en vare, hvis du skifter mening.
Vi refunderer det fulde beløb, uden tidsbegrænsning, på varer, der returneres med købsdokumentation. Det gælder, uanset om varerne er i original emballage eller ej.
I JYSK tilbyder vi også en landsdækkende bytteservice. Dette betyder at du frit kan returnere dine varer i den butik som ligger nærmest dig.
Dette er gældende for alle vores varer, også varer købt online.
Bemærk venligst:
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Svar
Hvis du fortryder et køb på JYSK.dk, inden du modtager varen, kan du i leveringsøjeblikket bede post eller fragtmand om at returnere varen.
Dermed skal du ikke betale ekstra for returneringen.
Pengene blive sat ind på din konto, så snart varerne er ankommet til vores lager.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Svar
Returnerer du din ordre i en af vores fysiske butikker, vil du modtage pengene med det samme.
Er ordren i stedet sendt tilbage via kundeservice, vil krediteringen af din faktura ske, i dét varerne er registreret retur på vores lager.
Vi gør opmærksom på, at det kan tage fjorten dage fra krediteringen er sket af JYSK, til pengene er retur på din konto. Vi henviser til dine gældende kortregler, som er udstedt fra din bank.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Svar
Du kan returne dit køb når som helst, hvor som helst.
Hos JYSK er det nemt at returnere eller bytte en vare, hvis du skifter mening.
Vi refunderer det fulde beløb, uden tidsbegrænsning, på varer, der returneres med købsdokumentation. Det gælder, uanset om varerne er i original emballage eller ej.
I JYSK tilbyder vi også en landsdækkende bytteservice. Dette betyder at du frit kan returnere dine varer i den butik som ligger nærmest dig.
Dette er gældende for alle vores varer, også varer købt online.
Bemærk venligst:
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Reklamationer
Svar
For JYSK er det naturligvis vigtigt, at alle varer leveres optimalt. I enkelte tilfælde kan der dog ske skader under forsendelsen. Dette burde normalt blive opdaget, så varen kan byttes inden du modtager den.
Skade før modtagelse
Hvis du ved modtagelse kan se, at emballagen er beskadiget, så anbefaler vi, at du enten:
Vi anbefaler, at du altid tager fotos af emballagen før udpakning ved mistanke om beskadiget vare. Hermed kan man efterfølgende konstatere, at skaden er sket under transporten, samt identificere hvordan skaden kan være opstået. Det gør det lettere for os at hjælpe dig og reducere tilsvarende problemer fremover.
Ved skadet vare ved modtagelse
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Svar
Hvis du mangler dele til din ordre, eller hvis vi ved en fejl har sendt en forkert vare i forhold til din bestilling på JYSK.dk, beder vi dig tage kontakt til kundeservice.
JYSK betaler alle omkostninger relateret til ombytning i de tilfælde, hvor JYSK har sendt en forkert eller mangelfuld vare.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Svar
JYSK giver 2 års reklamationsret på alle varer fra modtagelsen.
Hvis varen havde en fejl, da den blev solgt, har du ret til en ny vare, eller vi sørger for at reparere varen. Reklamationen skal ske i rimelig tid fra, at du konstaterer fejlen.
Returnering:
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Svar
For JYSK er det naturligvis vigtigt, at alle varer leveres optimalt. I enkelte tilfælde kan der dog ske skader under forsendelsen. Dette burde normalt blive opdaget, så varen kan byttes inden du modtager den.
Skade før modtagelse
Hvis du ved modtagelse kan se, at emballagen er beskadiget, så anbefaler vi, at du enten:
Vi anbefaler, at du altid tager fotos af emballagen før udpakning ved mistanke om beskadiget vare. Hermed kan man efterfølgende konstatere, at skaden er sket under transporten, samt identificere hvordan skaden kan være opstået. Det gør det lettere for os at hjælpe dig og reducere tilsvarende problemer fremover.
Ved skadet vare ved modtagelse
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Svar
Hvis du mangler dele til din ordre, eller hvis vi ved en fejl har sendt en forkert vare i forhold til din bestilling på JYSK.dk, beder vi dig tage kontakt til kundeservice.
JYSK betaler alle omkostninger relateret til ombytning i de tilfælde, hvor JYSK har sendt en forkert eller mangelfuld vare.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.
Svar
JYSK giver 2 års reklamationsret på alle varer fra modtagelsen.
Hvis varen havde en fejl, da den blev solgt, har du ret til en ny vare, eller vi sørger for at reparere varen. Reklamationen skal ske i rimelig tid fra, at du konstaterer fejlen.
Returnering:
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til JYSK kundeservice.