Din kurv

Din kurv er tom

Din kurv

Din kurv er tom
Ubegrænset returret

Returner dit køb når som helst

Dato:

Kategori: Inspiration

Måske viser det sig, at din nye sofa er for stor til din stue. Eller at du pludselig finder det sengelinned, du købte som gave for et år siden, men aldrig gav væk. Eller det kan være, at du har købt en pavillon til sommerens havefest, men efter at have pakket ud og samlet den, opdager du, at den er for stor. Dette er blot nogle eksempler på situationer, der er dækket af JYSKs nye Retur- og bytteregler.

En af de vigtigste ting for vores kunder er hurtig og nem mulighed for at returnere eller få byttet - uanset om de har købt varen online eller i en butik. Hos JYSK indfører derfor vi en ny og enkel Fortrydelses- og bytteret, der gør det nemt at returnere eller bytte en vare, hvis du skifter mening.

Vi refunderer det fulde beløb – uden tidsbegrænsning – på varer, der returneres med købsdokumentation. Det gælder, uanset om varerne er købt i en butik eller online.

Bemærk venligst:

  • Hvis du ikke har købsdokumentation (bon eller faktura), tilbyder vi at bytte til en anden vare eller et tilgodebevis.
  • Hvis du returnerer en vare, der er beskadiget eller brugt på en måde, der i betydelig grad forringer dens værdi, forbeholder vi os ret til at reducere godtgørelsen.
  • Specialfremstillede varer såsom metervarer, madrasser eller garderobeskabe i specialmål har generelt en reduceret returneringsværdi.
  • Vi refunderer fragtomkostningerne ved købet af varen. Omkostningerne til returfragt dækker du selv.
  • Derudover tilbyder vi en 100 dages prøveperiode på GOLD madrasser. Læs mere om GOLD madrasser.

Sådan returnerer du et produkt købt på JYSK.dk eller i en JYSK butik

Du kan bytte eller returnere dine produkter i en af vores JYSK butikker over hele Danmark og undgå forsendelsesomkostninger. Bring varen til en JYSK butik i den originale emballage, hvis det er muligt. Husk at medbringe en udskrift/kopi af din faktura. Alternativt kan du bede JYSK om at arrangere returforsendelsen. Du skal blot udfylde returformularen eller kontakte Kundeservice. I dette tilfælde dækkes omkostningerne ved returforsendelsen af dig selv.

Vær opmærksom på, at omkostningerne ved yderligere services, såsom levering med indbæring, ikke refunderes, hvis leveringen er sket.

Læs også om Fortrydelses- og bytteret under vores Salgs- og leveringsbetingelser.

Louise Content Specialist
channe westermann

stol og skammel er samlet , føler mig ikke tilpas i stolen vil meget gerne have den retur til en anden med bredere sæde , har dog kassen den blev leret i endnu. med venlig hilsen .
channe Westermann .

Louise

Hej Channe. Vil du venligst kontakte vores Kundeservice for at aftale returneringen på kundeservice@JYSK.com - så hjælper de dig videre. /Louise

Giz

Hej.
Hvis man har en sofa som er købt i august 2018, men egentlig ikke er helt tilfreds med alligevel - kan man så få den retur og nogle penge tilbage?

Louise

Hej Giz. Vil du venligst kontakte Kundeservice på kundeservice@JYSK.com eller tlf.: 70 80 81 90 - så kan I aftale nærmere. /Louise

Evy Jørgensen

Jeg læste om Jysk nye retur og bytteret, jeg syntes det lyder super godt.
Mvh Evy

Marianne

Hej,

Der står "Vi refunderer fragtomkostningerne ved købet af varen", men fik at vide ved kassen, at det kun gælder ved køb af leveret møbler mm.
Derfor er jeg nysgerrig på, hvad det egentlig betyder.

Annika

Hej Marianne. Tak for din kommentar. Vil du venligst kontakte Kundeservice på kundeservice@JYSK.com eller tlf.: 70 80 81 90 - så kan vil de med glæde forklare yderligere. /Annika

Kim

Jeg har købt to nye boxmadrasser men tror de er alt for hårde at sove på. Sengeben fra mine gamle boxmadrasser er skruet på de nye boxmadrasser; kan jeg bytte boxmadrasser til en anden blødere boxmadras?

Louise

Hej Kim. Tak for din kommentar. Kontakt venligst vores kundeservice på kundeservice@JYSK.com eller 70 80 81 90 - så hjælper de dig videre. /Louise

Susanne Højgaard

Har købt en topmøders hos jer i mandags
Pakket den op,
Ladet den ligge et par dage, som der står i vejledningen
Lagt en rullemadras på, og prøvet og ligge på den 1 time,,
Jeg blev lovet i Viborg butikken, at den var hård og ligge på

Men jeg kan mærke at den er for blød til mig
Hvad gør jeg,
Må jeg pakke den ind igen, og komme af med den
Susanne. Højgaard 😊😊😊😊

Annika

Hej Susanne. Tak for din kommentar. Kontakt venligst vores kundeservice på kundeservice@JYSK.com eller 70 80 81 90 - så hjælper de dig videre. /Annika

Ella Pedersen

Hej Jysk :-)

Jeg er handicappet - og var med min datter i jeres butik i Hørsholm sidst i maj i kørestol.

Jeg skulle bruge en topmadras, da jeg bor på plejehjem i Louiselund - og de madrasser de lægger på sengene der er meget bulede.

Jeg valgte en topmadras jeg mente ville passe, men da jeg lagde den på, var den alt ALT for blød.

Jeg fik hjælp af personalet til at pakke den ind igen i et lagen, og nåede derfor aldrig at bruge den.

Dagen efter kørte min datter og jeg til Aalborg på ferie, og kom hjem den 26. maj.

Jeg var meget syg halvdelen af ferien - og blev indlagt direkte på Frederikssund Sygehus efter hjemkomst.

Her ligger jeg endnu, og det ser ud til at tage lidt tid.

Jeg har fået taget nogle billeder af min gamle topmadras - som jeg var meget glad for. De fotos tager vi med. Er det ok.
Venlig hilsen Ella :-)

Annika

Hej Ella. Tak for din kommentar. Kontakt venligst vores kundeservice på kundeservice@JYSK.com eller 70 80 81 90 - så vil de hjælpe dig videre. God bedring. /Annika

Jørgen Knudstrup

Jeg har købt en kontorstol Snertinge den 28.7.19. Har samlet den og smidt kartonen ud. Det viser sig at jeg sidder meget dårligt i den. Kan jeg returnere den ? den er som ny.

Louise

Hej Jørgen. Tak for din kommentar. Hvis du kontakter vores Kundeservice på kundeservice@JYSK.com eller tlf. 70 80 81 90, kan de besvare dit spørgsmål. /Louise 

Comments